Gjest gjest88 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 jeg har gått på microgynon i ca 2 år. og har ikke usatt det ofte, men hatt regelmessig mensen, forrje mnd utsatte jeg mensen, så når jeg fikk mensen hadde ejg det vanlig en uke. så 5 dager senere fikk jeg noe jeg ikke er helt sikker på hva er?:S litt brun/rød vil jeg si, ikke helt sikker, lukter også litt sterkt. men det har hvertfall holdt på i 14 dager, og om ca 4 dager, skal jeg ha mensen igjen, etter pilla hvertfall. noen som vet hva dette kan være? noe og være redd for, går det over av seg selv?
Saeria Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Muligens en mellomblødning. Kan hende kroppen din ikke var så grådig fornøyd med at du utsatte?
Gjest gjest88 Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 nei kanskje det. for det klær ikke eller noe. trur du det vil gå over snart, eller må jeg gå til legen? har jo som sagt mensen igjen om et par dager.. men begynner og bli litt lei nå, og har en kjæreste som ikke er få fornøyd med at det aldri gir seg:P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå