Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Kanskje et lite dumt spørsmål,men kan man fly samme dag etter en brystoperasjoen? Noen link der jeg kan lese noe om dette,hvis ingen vet?
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Det er ikke mulig trur jeg. Du må ligge i sengen hele dagen etter operasjonen.Trur ikke en flytur vil gjøre noe bra.Det kan oppstå ganske store smerter etter en slik operasjon.så ikke noe behagelig å sitte i et fly.Men hvor mange timer er det snakk om?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 det er avhengig av hvor stort inngrep du har gjennomført, hvor mye smerter du har, og om du i det hele tatt orker.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Sist gang jeg hadde operasjon orket jeg ganske mye. Jeg skal fly i 4 timer.Kanskje litt lenge.Skal ta bryst forstørrelse. er veldig usikker
Gjest StockDama Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Er det noe du _må_ eller er det bare noe ferie dill ? Hvis det ikke er noe en må, ville jeg valgt å utsette det.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Er det noe du _må_ eller er det bare noe ferie dill ? Hvis det ikke er noe en må, ville jeg valgt å utsette det. Det er ingen ferie.Jeg bor 4 timer med fly ifra norge.og vil ta min operasjon i norge,nobel clinic.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Det er ingen ferie.Jeg bor 4 timer med fly ifra norge.og vil ta min operasjon i norge,nobel clinic. Hei! Du bør overnatte i nærheten av klinikken i hvertfall første døgnet. Helst bør du være i ro kanskje 3-4 dager. Men det vurderer du selv... Det er jo en operasjon, og greit å ikke være så langt unna klinikken om det skulle skje noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå