Gjest *Ulla* Skrevet 8. februar 2008 #21 Skrevet 8. februar 2008 Jeg tror jeg har lyst at begge skal ha ringer når vi forlover oss (selv om det ikke er opp til meg å bestemme). Det er jo romantisk at begge bærer et symbol. Det eneste er at jeg kanskje kunne tenkt meg andre ringer når vi gifter oss, men det kommer an på om vi vil prioritere det på det tidspunktet. Koster jo litt mener jeg, vet ikke om jeg synes det er noen vits.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #22 Skrevet 11. februar 2008 heia janteloven!! blir skremt av all slenging med leppa her inne altså! det er jo helt utrolig at til og med uten å sitte i samme rom så skal vi kvinner klare å lage dårlig stemning! det er vel som min kjære sier; kvinner og meninger.... does not mach! jeg er da en av de brudene som er "show off" for ikke bare har min kjære "merket" meg, så jeg går med diamantring mens han kan vifte med en tom hånd, men jeg skal jaggu ha en DIAMANT i den splitter nye gifteringen min! oj oj oj! hva vil dere si nå? at jeg er materalistisk og forferdelig? jaja! lykke til med alle deres jakt på ring(er)! håper alle får det sånn de vil ha det og blir lykkelige og fornøyde!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #23 Skrevet 11. februar 2008 Kanskje vi skulle kalle oss "the branded show-offs"??? Så kunne vi utvekslet diamantstr og annet bling bling Må jo le litt av det også!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå