Gå til innhold

Mulig SA

Gjest Utlogget_nå

Fremhevede innlegg

Gjest Utlogget_nå
Skrevet

Skjønner ikke helt hva som skjer med meg idag.. Hadde ekstreme magesmerter, kjentes ut som sterke menssmerter før i dag, tenkte det kanskje var eggløsning eller noe, siden jeg bruker å ha litt vondt i magen i den tiden..

Men så begynte jeg å blø..! MYE! (beklager detaljer... :sjenert: )

Hadde mensen fra torsdag 31 januar til lørdag 2 februar, så skal jo vitterlig ikke ha mensen nå! Forrige mens var rar, blødde lite og hadde noen murringen (ikke vondt, men litt plagsomt" og uvant, siden jeg vanligvis har vanlige menssmerter)

Kan ikke tro dette er en SA heller, siden jeg hadde første dag i mensen for 8 dager siden... Noen som har peiling?

Burde kanskje lagt under kropp og helse denne, men minner meg endel om det jeg har lest om SA før...? Men samtidig har jeg jo nettopp hatt mensen... *skjønner ingenting*

Kan det bare være vanlig mensen som kommer? (blør mye nå i forhold til når jeg har mensen..)

Bruker p-ring som prevensjon

Mensen har alltid kommet regelmessig pga p-ringen..

Bør jeg dra til legen for å sjekke opp hva det kan være, eller kan jeg bare la det går sin gode gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SA står for spontanabort.

Er sikkert lurt å ta en tur til legen, for sikkerhets skyld.

Skrevet

SA står for spontanabort.

Er sikkert lurt å ta en tur til legen, for sikkerhets skyld.

Skrevet

Jaa, spontanabort.. Men er ikke det VELDIG tidelig å ha en SA siden første dag i forrige mens var for 8 dager siden? Hmm...Det er vel ikke mulig..?

Blør ikke i dag, bare brun utflod.. Men verker i nedre del av magen og underlivet...

Får dra til legen over helgen om det fortsetter og gjøre vondt...

Skrevet

Jeg synes du skulle ikke vente, kanskje ringe inn til legevakten og spørre? Om de synes det er vikgig å komme inn fort eller om det er greit å vente over helgen. De kan jo gi råd basert på det du beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...