Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ingen å spørre, og lurer derfor på hva dere synes?

Se her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var kjempeflott!!!!!!!!!!

Du som er så liten og nett vil bli nyyyyydelig!!!!!!!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Vakker og grasiøs, absolutt en vinnerkjole- bare husk at en slik kjole krever en god figur pga. snittet, dette er ikke en kjole for 10-15 kg.+ jenter.

Minnie

Skrevet

Det var en meget vakker kjole.

Skrevet

Kjempeflott! Helt nydelig!!! :enig:

Skrevet

Mener å ha fått med meg at du var høy og slank, og da tror jeg nok den sitter veldig pent.

Det var en nydelig enkelt og elegant kjole.

Ikke et dumt valg hvis det skulle falle på denne :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Kjolen var rett og slett nydelig! Du kommer til å bli skjønn i den, Felix! :D

Skrevet

Ja, jeg er 175 høy (litt under 5,8 fot) Og bruker str. 36 - 38. Tror den skulle passe. Har mye lengre hår, men lik farve som modellen. Tenkte på litt lik frisyre, bare noe mer moderne.

Tror dere at dette kan gå? Dette er jo en eldre modell.. Det er ikke for mye perler? Er veldig usikker. Men jeg må legge inn bud innen 13 timer, hvis jeg skal ha den.

Hva koster frakt og toll tror dere? Det blir nok uansett ikke dyrt, er bare nysgjerrig.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Bruker du 36/38 kan du uten tvil bruke denne kjolen Felix- enkle brudekjoler med rene linjer er ofte de beste.

Minnie

Skrevet

Den var lekker! Høres flott ut til din høyde og størrelse!

Frakt bør du spørre den som har auksjonen om, det kan variere endel.

I tillegg må du legge på 24% for norsk moms/avgifter. (Selv om noen klarer snike seg utenom dette ved å få avsender til å skrive gave :wink: )

Skrevet

Kjolen er nydelig - så lenge man ikke har litt mage å drasse på :-)

Jeg er 167 høy og sikkert over 70kg - altså god og rund, men langt fra feit (mye bein sier legen). Den type kjole har jeg ligget langt unna da jeg ville sett ut som Michelengmannen i dem :-D

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Felix.

Jeg er stylist og har faktisk prøvd denne kjolen på en jente. Den er helt nydelig, men det er et lite men her.

Den er vanskelig å få til å sitte pent på skulderen og du må være klar over at den må sitte ganske stramt for at den skal sitte. Hvis du er komfortabel med dette er det helt greit.. men noen føler at dette blir ubehagelig. Du får ikke løftet armene høyt.. men det skal man kanskje ikke den dagen uansett.

Bare sånn til info.. men kjolen er helt nydelig! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...