Gjest Gjest_dora_* Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hvordan forstørre og minsker jeg opp bildet kun på arbeidsflaten mens jeg holder på å jobbe med bildet? Mange forslag takkes for:-)
Gjest Lea Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Kommer kanskje litt an på versjonen, men helt nederst står det f.eks 100%. Dette kan du endre til ønsket %. Det finnes selvsagt en hurtigkommando som jeg ikke klarer å huske, men den står nok også om du går opp og ser i menyen. Fit page in window eller noe i den duren. Er det Eple+D på mac tro?
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 I verktøyboksen/ tool- bar på finner du et fortørrelsesglass. Det kan du høyreklikke på om du skal gå motsatt vei, altså fra forstørre til forminske.
Minien Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Om du har mus med rullehjul, kan du rullezoome.
Gjest pho Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 I verktøyboksen/ tool- bar på finner du et fortørrelsesglass. Det kan du høyreklikke på om du skal gå motsatt vei, altså fra forstørre til forminske. eller holde inne ctrl knappen... (for å zoome ut med forstørrelsesglass, altså)
Gjest pho Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 eller holde inne ctrl knappen... (for å zoome ut med forstørrelsesglass, altså) Oj, skrev jeg virkelig det? Ment alt-knappen, for noe rot
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå