Gå til innhold

Britney hysteriet skaper trafikkkaos (video)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nesten litt irritert når jeg ser slike innslag, hva med å gi henne litt fred? Det er da virkelig ikek såååå inmari spennende hva hun driver med?

Skrevet (endret)

Jeg er lei hele dette hysteriet, og jeg lurer på hva slags folk hun har rundt seg som ikke sørger for at hun forlater sykehuset mer diskret.

Nå håper jeg på to ting, enten at hun flytter vekk fra Hollywood og kvitter seg med gangsta-manageren sin og den muslimske liksomkjæresten og konsentrerer seg om å få skikk på livet sitt og være mor for sine to sønner.

Endret av lillebøll
Skrevet

Første symptomer på et sykt samfunn er hvordan media endrer seg fra opplysende til fordummende.

Brød og sirkus til folket....

Gjest Gjest Julie
Skrevet
Første symptomer på et sykt samfunn er hvordan media endrer seg fra opplysende til fordummende.

Så lenge det syke samfunnet har friske kritikere og analytikere som forteller hva de ser av det syke samfunnet vil det bli friskmeldt?

Skrevet

Det er jo tragisk hele historien.

Frykter det ikke blir noen happy ending på Britney Spears sagaen slik som dette bærer avgårde.

Jenta trenger hjelp, men hvordan hjelpe noen som ikke vil hjelpes? Alle som har prøvd får jo sparken i hytt og pine. Og når hun velger å omgi seg med tilsynelatende like ustabile mennesker som det hun selv er om dagen, så må det jo bare gå galt.

Skrevet
Så lenge det syke samfunnet har friske kritikere og analytikere som forteller hva de ser av det syke samfunnet vil det bli friskmeldt?

Pressen, som skal være den fjerde statsmakt, er mest opptatt av å skrive om Britney Spears.

Hvem sa du skulle friskmelde samfunnet?

Skrevet

Det beste ville jo være om alle sluttet å skrive om henne og bare ignorerte dama totalt.

Gjest Gjest Julie
Skrevet
Pressen, som skal være den fjerde statsmakt, er mest opptatt av å skrive om Britney Spears.

Hvem sa du skulle friskmelde samfunnet?

Jobber du i media i den fjerde statsmakt?

Kommentaren var rettet mot deg: en kritiker og analytiker fra utsiden.

See?

Skrevet
Det beste ville jo være om alle sluttet å skrive om henne og bare ignorerte dama totalt.

Ingen som har tvunget deg inn her...

Skrevet
Jobber du i media i den fjerde statsmakt?

Kommentaren var rettet mot deg: en kritiker og analytiker fra utsiden.

See?

Dessverre tror jeg ikke media lytter til meg.

De lytter til den store massen som kjøper Britney Spears som toppsak annenhver dag.

Skrevet

Nå snakket jeg om fotograftullingene som omringer bilen hennes, ikke om folk på KG.

Skrevet
Nå snakket jeg om fotograftullingene som omringer bilen hennes, ikke om folk på KG.

Skjønte det, men det er nettopp fordi det blir lest om og omtalt at paparazziene fortsetter.

Skrevet
Blir nesten litt irritert når jeg ser slike innslag, hva med å gi henne litt fred? Det er da virkelig ikek såååå inmari spennende hva hun driver med?

Det skremmende er jo at en slik situasjon blir skapt nettop fordi det er et stort marked for å selge slike nyheter, da folket krever slike nyheter.

Synes ikke pressen bør få all skylda her.

Men jeg er helt enig i at det er meg ravende likegyldig hva Britney bedriver tiden sin med, hvem som har på seg hva på en fest eller hva kiki sørum måtte mene om noe som helst.

Gjest kenneth
Skrevet

Fordummende er et relevant stikkord her.

Som en morsom og pinlig ironi sitter det kjendishungrige folk og synes synd på frk. Spears, vel uvitende om at de ved å engasjere seg i kjendiser, faktisk bidrar til å smøre hele paparazzi-maskineriet.

Jeg undres på hvor mange Se og Hør-abonnenter som gråt da Diana døde i Paris.

CelebTV.com

Kjendislekkasjen.no

Se og Hør

Kjendis.no

... vakkert

Sirkus it is.

Skrevet (endret)
Fordummende er et relevant stikkord her.

Som en morsom og pinlig ironi sitter det kjendishungrige folk og synes synd på frk. Spears, vel uvitende om at de ved å engasjere seg i kjendiser, faktisk bidrar til å smøre hele paparazzi-maskineriet.

Jeg undres på hvor mange Se og Hør-abonnenter som gråt da Diana døde i Paris.

CelebTV.com

Kjendislekkasjen.no

Se og Hør

Kjendis.no

... vakkert

Sirkus it is.

Du skriver så utrolig bra.

Jeg har fryktelig vondt av henne. Og jeg kan ikke fordra sladderpressen. Heller ikke på tannlegens venterom. Ja, jeg har jo fått med meg at damen har store problemer, men det skal jo godt gjøres å unngå det...

Endret av Emera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...