Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg skal på seminar med jobben med sånn fin middag og underholdning på kvelden. var på det samme i fjor og da pynta vi oss, noen hadde kjole og gutta dress. Jeg har ikke sett så mye pene mammaklær rundt omkring. har fått tak i en dressbukse som jeg bruker litt på jobb og når jeg skal på utstilling med hundene :)

Hvor kan jeg finne penklær for gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte en "vanlig" penkjole i stretch-materiale og litt stor størrelse (str 46-48 tror jeg).

Skrevet

Det er fortsatt en del vanlige penkjoler med empirieliv, ballongskjørt etc som kan brukes. Så jeg anbefaler å ta en tur i de vanlige butikkene først, mammaklærne er gjerne mer tenkt til litt større mager. Jeg har et par kjoler som fint kan brukes i hele svangerskapet, hhv fra Vero Moda og Voice of Europe.

Skrevet

Jeg brukte en vanlig sort stretchkjole fra HM da jeg var gravid. Den passet til jeg var 6 - 7 mnd på vei. :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

mange gode forslag her. skal jammen se etter vanlig kjole med stretch :) konferansen er om 2 mnd da :P

Skrevet

Jeg var kjempestor og lå langt over snittet på skjemaet, men kjolen som passet meg lenge var i str 38 faktisk. :) Så lenge det er stretch trenger du ikke kjøpe en størrelse som er altfor stor til deg.

Skrevet

Til julebordet kunne jeg faktisk bruke samme kjole som året før. Kjøpt på h&m tror jeg, enkel sort kjole i stretchstoff. Da var jeg 6 mnd på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...