Gå til innhold

Ylvis brødrene..


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Ylvis som programledere...

De kjører på og får ned "slipsfaktoren" i Norge, og takk lov for det...

Jeg synes ikke Ylvis brødrene gjør NARR av noen i serien... Jeg synes de frisker opp serien totalt, med god latter og glede! Og de utsetter seg selv for diverse:P

De er rett og slett to frie mennesker som ikke er redd for hva andre tenker, de er seg selv, og andre må bare godta det eller la være...

De er ikke "oppstrammede" programledere som er helt roboter... og det er etter min mening meget forfriskende:)

Det hele er hvordan vi oppfatter ting... så kanskje det er der noe må endres? (hvis noe absolutt er så galt)

Kanskje DU er for stiv og greier? Og føler man må "skåne" noen mennesker i serien? Hvem må man skåne de fra? Mennsker som deg kanskje? Som synes de er rare og har problemer...

Fordi meg trenger de ikke og "skånes" fra... jeg synes ikke synd på de, jeg synes ikke de er mindre verdt på noen måter, og jeg synes ikke vondt om noen heller:p

Så det er nok ikke Ylvis brødrene som gjør noe galt, de visste nok ikke alltid hva som møtte dem, men jeg synes de gjorde det beste ut av det:)

Dette er da rett og slett min mening og syn i det hele... så får andre mene det de vil:)

For som serien viser, vi er ikke alle like... og fint er vel det:P

Så hurra for Ylvis! Håper man får se mye mye mer til de:)

Og liker du det ikke? Bytt kanal eller slå av Tven:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Ylvis-brødrene er kvalme, så jeg gidder ikke å se på dem. Så litt på dem før, men da holdt jeg på å spy. Han mørke er verst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...