Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #1 Skrevet 29. april 2003 Det har seg nå en gang slik at jeg er av den snille typen, og ikke de som behandler jentene dårlig eller oppfører meg som en dritsekk. Men hvofor skal det alltid være sånn at vi snille guttene må lete i år og dag for å finne ei jente. Men en dritsekk kan bare knipse og jentene svermer rundt. Med snill mener jeg ikke at jeg dilter etter, ikke har egene meninger etc. Jeg mener at jentene bør oppvartes. Jeg gir mer en gjerne 100% og mer av meg selv for at jenta skal ha det best mulig. Får stadig høre at jeg er så søt og snill og diverse. Men hvorfor stopper alt opp på vennestadiet og blir med det. Ingen som setter pris på at gutta er gentelmen??? Svar taes i mot med et stort :D
Gjest sexysadie Skrevet 29. april 2003 #2 Skrevet 29. april 2003 jo vil jo ha dere også da 7, men egentlig så tror jeg denne bør postes inne på generell istedet.
chimp Skrevet 29. april 2003 #3 Skrevet 29. april 2003 Digger ABSOLUTT snille gutter jeg.....men du MÅ ha glimt i øyet, sjarm, utstråling og humor....
Livets datter Skrevet 29. april 2003 #4 Skrevet 29. april 2003 men du MÅ ha glimt i øyet' date=' sjarm, utstråling og humor....[/quote'] Enig. Men eller så er det jo en sånn mann jeg leter etter... en snill og oppvartende en! Trodde ikke de fantes, jeg.... Dvs de finnes vel, men de er opptatt!?!?
-zloty Skrevet 29. april 2003 #5 Skrevet 29. april 2003 Skjønner ikke hva som er så generellt med denne? Hvorfor tenner damer på "slemme gutter"? Passer vel bra på seksuellt den? Personlig så tror jeg dette er en av-art av Nightingale-syndromet, hvor jentene blir interesserte fordi de tror de kan endre en persons adferd(not fu..... possible), dvs "redde noen" Kjenner flere jeg som sier de har "drømmemannen" og så er det en eller annen kjeltring som bare lager misere utav alt de har sammen.. Man høster som man sår Litt usikker på om den som la inn innlegget leter på rett sted etter drømmedama. La oss si det sånn: -man kjøper sportsbil for å imponere damene(og får ei dame som liker biler) er det ikke bedre å finne ei dame som liker deg UTEN staffasjen? sjekke-zloty
Joplaya Skrevet 29. april 2003 #7 Skrevet 29. april 2003 Får stadig høre at jeg er så søt og snill og diverse. Men hvorfor stopper alt opp på vennestadiet og blir med det. Kanskje du er for søt og snill på en slik måte at du oppfattes som en venn istedenfor en beiler? Må strekke deg ut. Flørte litt. I tillegg til å være søt og snill.
chimp Skrevet 29. april 2003 #8 Skrevet 29. april 2003 -zloty skrev: -man kjøper sportsbil for å imponere damene(og får ei dame som liker biler) er det ikke bedre å finne ei dame som liker deg UTEN staffasjen? Som jeg skulle sagt d selv; kunne ALDRI!!! tenkt meg å ta en kar pga en bil, WHATSOEVER......Hadde følt d som en slags prostitusjon....og hvorfor skulle jeg nå d; bare man har et fremkomstmiddel som passer til sitt bruk, er jeg mer enn fornøyd.... Jepp! Kan være du leter på feil sted....
Sandman Skrevet 29. april 2003 #9 Skrevet 29. april 2003 Jeg er også en mann som også sliter fælt med å få damedrag.. dette til tross for at jentene gir meg mange komplimenter...de sier at jeg er snill(som en sogneprest), har personlighet(som en revisor), humor(som en sosialkurator), selvtillit(som en middelaldrende jomfru) og sjarm(som en parkeringsvakt). Ingen har imidlertid sagt at jeg har bra utseende, kan det være det som gjør at jeg sliter litt? Er svært takknemlig for ærlige og seriøse svar/råd.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #10 Skrevet 29. april 2003 -zloty skrev: Som jeg skulle sagt d selv; kunne ALDRI!!! tenkt meg å ta en kar pga en bil, WHATSOEVER......Hadde følt d som en slags prostitusjon....og hvorfor skulle jeg nå d; bare man har et fremkomstmiddel som passer til sitt bruk, er jeg mer enn fornøyd.... Jepp! Kan være du leter på feil sted.... Jeg sa til min x at jeg hadde funnet en ny mann. Min x lurte fælt på hva slags bil han hadde..
chimp Skrevet 29. april 2003 #11 Skrevet 29. april 2003 Hmmmm.....skjønner igrunnen at han er en EX!!! av deg ja....
Gjest Mel Skrevet 29. april 2003 #12 Skrevet 29. april 2003 Det blir for kjedelig. Når det gjelder de som "ikke finner" de snille gutta ute på byen; de sitter visstnok stille og rolig ved veggen med sin kalde pils og observerer... Har aldri sjekket det ut selv, siden jeg alltid danser (og kommer kun i [nær-]kontakt med danseløvene [også kalt drittsekkene]), men det sies så.
Mathias Skrevet 29. april 2003 #13 Skrevet 29. april 2003 Kan være litt fandenivolsk flørter jeg... Har det litt skumle blikket med baktanke... Og GJETT om kompisenmin, som er kun snill og uskyldig trekker mer damer enn meg som står det alene med mitt råvdyrsblikk...
Sofia Skrevet 29. april 2003 #14 Skrevet 29. april 2003 Akkurat dette at jenter er svake for "drittsekker" og ikke vil ha de snille gutta, tror jeg har noe med modenhet hos jenta å gjøre, (eller mangel på nevnte egenskap). Eller at jentene i tillegg til kjæreste søker etter litt fart og spenning...og noen å vise frem til venninnene. Min erfaring er også denne, at jeg har falt for gutter som "vises" i terrenget. Plasserer du 100 menn på et område, så vil han være "fremst" i rekken, med eplekjekt glis og all verdens selvsikkerhet og sjarme. Og jeg har falt for han...om og om igjen, samme type gutt, "høyt oppe eller langt nede-menn", velger jeg nå å kalle dem for. De har fått meg til å føle meg eller jeg har følt meg spesiell siden de har valgt akkurat meg.. Det har vært himmel eller rent helvete. Trøsten får være at jeg har fått føle livet, og hvor sinnsykt sterkt det kan være, på oppturer, eller nedturer. Nå har jeg faktisk møtt en sånn type "snill mann"....og GUD...så godt jeg har det. Han gir av seg selv på en måte jeg ikke trodde var mulig. Han vil mere med meg enn å vise seg selv frem med (sukk) nok en ny dame. Vi prater sammen, og jeg føler at han er ekte. Ekte i form av å klare å være ærlig og åpen og varm og nær og øm. Ømhet....jaja...jeg har da lest det ordet noen ganger, men aldri opplevd det. Og det er jo fantastisk, hvor har jeg vært....som ikke har kjent på det før... Men det er aldri for sent. Men det har vært en prosess for meg også. Jeg har tenkt, er han "spennende" nok for meg, er han full av liv og glimt, klarer han å sjarmere venninnene mine slik at de synes jeg er sååå heldig som har truffet en slik spennende mann. (fyfaen nå er jeg ærlig her..."skummelt"!), men...jeg har endret tankegangen min etter at jeg virkelig har kjent etter at han er bra for meg...og jeg er bra for han. Han har fått frem nye sider i meg. Ukjente sider, som jeg liker. Han er snill og god og søt og hyggelig og høflig og god og hjelp...jeg fristes til å bruke haugevis av klisjeer som, når jeg ser de på film eller TV, zapper bort og tenker jaaaaa....særlig at det er mulig i virkeligheten. Jeg har konkludert med følgende. Jeg unner meg han.
aline Skrevet 29. april 2003 #15 Skrevet 29. april 2003 Jeg er nok en av dem det siktes til, jeg har skrekkelig vanskelig for å se på 100% "snille" gutter som noe særlig mer en en innmari god kamerat! Hvorfor? fordi jeg ikke ønsker en som bare er ute etter å gjøre meg tilfreds! Jeg liker ikke å bli oppvartet til ett hvert mulig sekund, jeg liker ikke det selvfølgelige, det som er klokkeklart og alltid gjør sitt for at jeg skal ha det bra. (sier ikke at alle snille gutter er slik, men mange av de jeg selv har møtt som betegner seg selv som "snill gutt" er akkurat det, for snill, for lite observant på seg selv og sitt velvære, og AAAAALTFOR opphengt i meg hvert ledige lille sekund. Føler meg kvalt jeg da!) Jeg liker ikke slemme gutter heller! Har møtt dem og, og de er nok mer "spennende" av den grunn at det skjer litt mer rundt dem, men jeg vil ikke satse på en av dem. (det sluttet jeg med når jeg som 14-16åring ikke klarte å redde min daværende kjæreste fra hasj og annet skit, prøvde i flere år, men lærte den harde veien at det ikke var mulig.) Men ærlig talt da mannfolk!!!! man skulle tro det kun fantes "snille gutter" og "slemme gutter" jo!! Og det er jo faktisk helt feil! Det finnes da både snille rampegutter og rampete snille gutter. Også finnes det Mannfolk!! :D Og de er av og til flere ting på en gang! Gå inn for å trives, ha det godt med deg selv, og konsenter deg om at DU har det bra, ikke bruk all din energi på å være snill mot damer som ikke du har ett eller annet forhold til utover venner. (du MÅ ikke være slemme med dem selv om du ikke varter dem opp og er bestekompis med dem til enhver tid da.)
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #16 Skrevet 29. april 2003 Liker ikke "snille" menn jeg!! Det blir rett og slett for kjedelig
Sofia Skrevet 29. april 2003 #17 Skrevet 29. april 2003 Akkurat dette at jenter er svake for "drittsekker" og ikke vil ha de snille gutta, tror jeg har noe med modenhet hos jenta å gjøre, (eller mangel på nevnte egenskap). Jeg gjentar likegodt meg selv....
Gjest Mel Skrevet 29. april 2003 #18 Skrevet 29. april 2003 Jeg er ikke enig med deg, Sofia. Jeg synes ikke det er riktig når du sier at jenter/kvinner som ikke finner tiltrekning i de utpregede "snille" gutta, dermed automatisk er umodne. Jeg regner med at du siktet til Lott@ (spank meg hvis jeg tar feil). Jeg tror dette har med person å gjøre. Selv om du fungerer best med en såkalt "snill" gutt (håpløs generalisering, dette), kan det faktisk hende at en jente med annerledes personlighet enn deg har behov for noe annet. Uten å være særlig umoden av den grunn. Selv får jeg lettere angst om ting blir for sukkersøtt. Jeg lar gjerne Aline få snakke for meg der - innlegget hennes sier igrunnen det meste også om hvordan jeg føler dette. Jeg tror hverken at Aline, Lott@ eller jeg trenger være umodne av person av den grunn. Det blir for lettvindt å si - at vi har ulike behov, er en annen ting.
Sofia Skrevet 29. april 2003 #19 Skrevet 29. april 2003 Enig med deg. Dette blir også vel mye generalisering både av gutter og oss jenter. Og ja...det var et bittelite spark til Lott@. Jeg kan selvfølgelig bare snakke på vegne av meg selv, og jeg har da vitterlig hatt nok spenning "to last me a lifetime", og jeg føler at jeg nå er gått inn i en mere moden, voksen fase av livet, der jeg faktisk kjenner at jeg vil ha det "stille og rolig" rundt meg. I anførselstegn, for at bevares, snill gutt betyr da slettes ikke det samme som kjedelig gutt. Og det hadde ikke vært meg i hele tatt. Så om Lott@ mener at det blir for kjedelig, så er det altså akkurat det jeg ønsker. Og det mener jeg forsatt har noe med modenhet å gjøre. At livet for meg nå er kommet dithen at jeg ikke ønsker å frese lenger, been there done that. Nå vil jeg ha "voksenliv". Og som kjent, stille grunn har dypt vann. Kanskje er jeg heldig, jeg føler at jeg har fått i pose og sekk med min nye kjæreste. Han er en litt rampete snill gutt. And I like it!
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #20 Skrevet 29. april 2003 *slenger et skikkelig rævspark tilbake* Sofia, er det veeeeeeeldig vanskelig for deg å innse at vi alle IKKE er like????? Såkalte "snille" gutter er ikke MIN greie - PUNKTUM!!!! Jeg liker heller ikke lyshårede gutter - hva sier det deg om min "personlighet"?????? Og så foretrekker jeg peniser på 18cm, hva sier det deg?????? Get a life!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå