Gå til innhold

Tea-time:)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg liker teen i den lysegule vanlige Earl Grey-pakken. Ikke lipton...

Synes også den i mixpakke med gul, rød, blå, svart og lilla Earl Grey er god. Har prøvd endel fruktteer for de lukter så godt, men liker dem ikke noe særlig.

Den "nye" pyramide-fruktteen er god da.

Hvordan smaker hvit te, og finnes det i dagligvarebutikker?

Har prøvd grønn te (lipton,tror jeg) uten særlig hell, men vil gjerne prøve flere siden det er sunnere enn svart te.

Hvilke kan anbefales for en som er kresen? Hva kan gå ned på høykant for folk som ikke er noe særlig tedrikkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker teen i den lysegule vanlige Earl Grey-pakken. Ikke lipton...

Synes også den i mixpakke med gul, rød, blå, svart og lilla Earl Grey er god. Har prøvd endel fruktteer for de lukter så godt, men liker dem ikke noe særlig.

Den "nye" pyramide-fruktteen er god da.

Hvordan smaker hvit te, og finnes det i dagligvarebutikker?

Har prøvd grønn te (lipton,tror jeg) uten særlig hell, men vil gjerne prøve flere siden det er sunnere enn svart te.

Hvilke kan anbefales for en som er kresen? Hva kan gå ned på høykant for folk som ikke er noe særlig tedrikkere?

Voyage teen, den chai varianten er bare digg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organic green chai fra Yogi Tea er god og ikke bitter. Vil anbefale alt fra Yogi Tea egentlig, eneste jeg ikke er så begeistret for er den Jamaica Spice eller noe.

Hvit te er veldig godt! Vil anbefale deg å prøve økologisk om du får tak i det, de smaker ofte bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan smaker hvit te, og finnes det i dagligvarebutikker?

Har prøvd grønn te (lipton,tror jeg) uten særlig hell, men vil gjerne prøve flere siden det er sunnere enn svart te.

Hvilke kan anbefales for en som er kresen? Hva kan gå ned på høykant for folk som ikke er noe særlig tedrikkere?

Det finnes grønn te earl grey, det er twinings sin. Den ser nesten helt lik ut som sitron-varianten, så den er ikke så lett å få øye på i hylla. Jeg liker den veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...