Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Når dere bruker tampong under mensen, skifter dere hver gang dere har vært på do å tisset? Synes det blir så vått liksom, men så er det så irriterende når man nettopp har skiftet, så må man fort på do igjen, må ofte på do når jeg har mensen.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Det som kan bli vått er jo tråden. Den dytter jeg inn slik at jeg slipper at den blir våt når jeg tisser. Jeg skifter ikke tampong hver gang jeg er på do. Her går det mer på tid kontra hvor mye jeg blør.
Gjest Pupsilure Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg bytter hver gang, fordi den blir våt, men så tisser jeg kanksje 4 ganger om dagen, så det går greit.
Envy Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg bytter med tanke på hvor mye jeg blør, ca hver 6. time. Er jo bare å unngå at tråden blir våt når du tisser?
sweetdana Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Det må jo bli utrolig dyrt i lengda det der, å skifte hver gang man er på do! Med mitt høye vanninntak hadde jeg sikkert brukt en eske pr dag men det er bare å holde tråden litt frem når du tisser, så unngår du at den blir våt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå