LilleEkorn Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #481 Del Skrevet 16. juni 2008 Signerer denne Skjønner ikke hvorfor alt sånn skal være så avansert Heldigvis er den ene forloveren min gift og kan svare meg på mine 10000 spørsmål imorgen Kan skrive referat til deg JAAAAA!!!! Det tar jeg gjerne imot! jeg vil vite det som er verdt å vite om navnendring og sjemaer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. juni 2008 #482 Del Skrevet 16. juni 2008 JAAAAA!!!! Det tar jeg gjerne imot! jeg vil vite det som er verdt å vite om navnendring og sjemaer Skal ordne det Jeg har ei liste så lang som et vondt år med spørsmål, så har du noen så sleng meg en PM så skal jeg spør dine spørsmål også Stakkar forlover-jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #483 Del Skrevet 16. juni 2008 Skal ordne det Jeg har ei liste så lang som et vondt år med spørsmål, så har du noen så sleng meg en PM så skal jeg spør dine spørsmål også Stakkar forlover-jente Du er en knupp Mim Skal koke sammen noen gode problemer som din kjære forlover må løse Min forlover er nemlig på ferie i Kina, og hun har ikke så mye peiling på dette med navnendring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #484 Del Skrevet 17. juni 2008 Huff..er skikkelig stresset angånde dette med den navnendringen jeg nå For vi har jo fått tilbake prøvingsattesten, og nå ser jeg der at det skulle stått nytt etternavn etter vielse... Der er det jo tomt!! For lure meg sendte ikke inn endring av navn skjema fordi bryllupsreisen er bestilt i mitt game etternavn.. Blir jo bare kluss dette!! :gråte: Så nå har jeg sittet 15 min i kø til skatt øst, får å få et lurt svar, men hun dama der visste jo ikke noe om hvordan vi kunne ordne det Så nå har jeg skrevet ut navnskjema og legger ved kopi av prøvingsattesten, samt et lite brev om saken og håper det ordner seg.. Burde jeg sendt inn alt på nytt? alle mulige papirer? Huff, jeg vil jo ha nytt etternavn!! :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. juni 2008 #485 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan jo ikke være nødvendig å sende inn alle papirene på nytt Trodde det var vanlig å sende inn navneendringsskjema etter vielsen jeg, sånn at en kan legge ved vigselsattesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #486 Del Skrevet 17. juni 2008 Nå er de teite papirene glemt for en stund Og hvorfor det??? Jo, fordi vi har nettopp vært og prøvd de grønne voks dummie gifteringene våre!!! :rødme: Ble jo helt rørt bare av det jeg...og hjertediamanten var bare helt nydelig! Og da bare bestilte vi de :rødme: Har desverre ikke bilde av de, for de er jo ikke lagd ennå Men jeg er helt sikker på at de blir superfine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 17. juni 2008 #487 Del Skrevet 17. juni 2008 jeg skal bytte navn.. tror jeg. og har ikke gjort noe med det ennå!! Vi har bestilt reise med gammalt navn i sommer fordi vi antageligvis ikke hadde rukket å få endret navn innen vi skulle reise og jeg så det som unødvendig styr.. med andre ord ordner jeg det utover sommeren.. folk kan da bytte navn stort sett som dem vil så det tror jeg ikke du trenger å stresse med!! selvsagt kan det hende det blir litt mer papirarbeid i etterkant, men mindre styr spør du meg! Vi leverte den attesten til presten når vi hadde samtale med han for en uke siden.. med andre ord 3 uker før bryllupet, han skulle egentlig gjøre noe med den og gi oss noe, men var så mye folk der så han skulle sende det i posten. men etter at han har fått den fikk vi beskjed om at vi er ferdige med det, trenger bare å møte opp i kirka liksom!! jeg ville vært litt forsiktig å bytte navn forresten med tanke på at reisen din er bestilt i ett annet navn, det skal være identisk å billetten og passet. tror du kan ta med vigselsattest, men for å være sikker synes jeg du skal vente til du kommer hjem!! så koselig med ringene da, kan tenke meg at en hjertediamant er rimelig flott ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #488 Del Skrevet 19. juni 2008 Takk for svar Mim og Sandra82 Jeg har nå brev til Skatt Øst, og så får jeg høre hva de sier Hvor lang tid tar det å rense bort en liten flekk på en brudekjole egentlig!!! Nå er det en uke siden den ble levert til rens... Burde ikke den være ferdig nå da? Har ikke att noe til rens før jeg, så jeg har ingen anelse om hvor lang tid det tar.. Anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 19. juni 2008 #489 Del Skrevet 19. juni 2008 Tror ikke det har noe å si for reisen, så lenge passet og biletten har samme navn. Med hensyn til hvem som skal ha prøvepapirene , er det nok presten. Vi var i samme dillemma, så jeg ringte menighetskontoret som mente at det var presten som skulle ha disse og at han evt kunne formidle dette videre til kirken som vi ikke hører til hvis det var nødvendig. Det er presten som skal skrive under vielsesatessten , så det er derfor han som skal ha papirene. Hva slags flekk er det på kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #490 Del Skrevet 19. juni 2008 Takk for godt svar Pinkybride Som mamma pleier å si : Alt ordner seg for snille jenter Så da krysser jeg fingrene for det! Har sendt inn navnendringpapirer nå, så da går det sikkert i orden! Så var det den dumme flekken.. Vet ikke hva det var, for den måtte ha sklidd rett forbi en sjekk hos leverandøren før den ble sendt til butikken her.. Så håper ikke det sitter altfor godt. Maser jeg fælt hvis jeg ringer og hører i morgen? Da er det jo litt over en uke siden de skulle sende den til rens Vil jo ha den hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. juni 2008 #491 Del Skrevet 20. juni 2008 Nei, det syns jeg ikke er å mase. Når jeg har ting til rens, så pleier renseren å spørre om det haster, og hvis jeg svarer nei pleier det å ta en ukes tid. Kanskje noe i underkant når det ikke er høysesong. Typisk rett før 17. mai og sånn tar det lenger tid. Men det er jo ingen grunn til at det skal ta lang tid nå... Med mindre de har problemer med å fjerne flekken da.... Får ikke håpe det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #492 Del Skrevet 20. juni 2008 Det var noe sånt jeg trodde også Cypress, så jeg ringte og hørte! Og kjolen blir hentet fra rens på mandag. Hun regnet med at det hadde gått bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. juni 2008 #493 Del Skrevet 21. juni 2008 Innlegg 500! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 21. juni 2008 #494 Del Skrevet 21. juni 2008 Godt å høre at det blir bra med kjolen din Ha en fin helg *Siri*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #495 Del Skrevet 21. juni 2008 Innlegg 500! Godt å høre at det blir bra med kjolen din Ha en fin helg *Siri*! Ja, nå tror jeg det ordner seg! Nå skal ikke kjolen være noe annet sted enn hos mamma og pappa etter jeg får hentet den til deg Tassie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 21. juni 2008 #496 Del Skrevet 21. juni 2008 :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: ...og god helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #497 Del Skrevet 23. juni 2008 Tror dere jeg har hørt noe mer om kjolen min??? Nei, det har jeg ikke, så nå har jeg sendt en klagemail til eieren av butikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #498 Del Skrevet 23. juni 2008 Tror dere jeg har hørt noe mer om kjolen min??? Nei, det har jeg ikke, så nå har jeg sendt en klagemail til eieren av butikken! Nå er det jo bare mandag i dag da for det var i løpet av denne uka, var det ikke :klø: på *Siri*; må ikke være så sint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #499 Del Skrevet 23. juni 2008 Nå er det jo bare mandag i dag da for det var i løpet av denne uka, var det ikke :klø: på *Siri*; må ikke være så sint Nope..var egentlig forrige fredag, som ble utsatt til idag. Men det tok ikke lange tiden før hun ringte meg, og nå er kjolen i butikken, og jeg skal dit kl 11 i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #500 Del Skrevet 23. juni 2008 Det var godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg