Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Hmm leste litt i Tusle sin bok nå, og lurer litt på om vi skal ha samme farger i bryllupet? :hoppe:

Bare vårt blir litt gråbrunt, ikke fullt så brunt.. men ellers ser det jo ut til å være det samme! Så moro :) Endelig noen å snakke farger med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Da skal jeg sannelig krysse fingrene for deg! Håper det ordner seg med flekken! :klem:

Tusen takk mazilla :) tror virkelig det hjelper at jeg har dere med meg på dette!!

Store :klemmer: :klemmer: :klemmer: og *krysser fingrene*

:kose:

åååå, masse klemmer tilbake til gode Tassie!!

Hmm leste litt i Tusle sin bok nå, og lurer litt på om vi skal ha samme farger i bryllupet? :hoppe:

Bare vårt blir litt gråbrunt, ikke fullt så brunt.. men ellers ser det jo ut til å være det samme! Så moro :) Endelig noen å snakke farger med :fnise:

Vi skal ha creme, sjokoladebrunt og gammelrosa, lite rosa bortsett fra blomstene da.. Ikke sant det er nydelige farger sammen!! Juhuu, vi er farge-friends :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes de fargene er kjempefine sammen jeg!!! er spesielt fan av brunt og rosa sammen!! ulrikke har ekstremt mye av det på klærne sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha creme, sjokoladebrunt og gammelrosa, lite rosa bortsett fra blomstene da.. Ikke sant det er nydelige farger sammen!! Juhuu, vi er farge-friends :)

Nyydelige farger sammen ja :jepp: Vi har heller ikke så mange rosa detaljer, bare en liten silketråd her og der, men så er det jo blomstene da! Blir det for mye rosa, så blir det for likt en barnedåp synes vi :fnise: Men å blande med krem og brunt gjør jo stor forskjell!!

:klemmer: på min farge-friend! :fnise:

*krysser fingrene fremdeles for at kjolen går i orden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd å få gjennomslag for creme, brunt og litt gammelrosa faktisk! Må nok bearbeide han godeste endel til før det går i boks, men det er i det minste verd et forsøk! Den kombinasjonen er jo såå fin!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg såååå glad!!!! Dama i butikken hadde kjeftet på leverandøren, og de betaler for rens av kjolen min!! Så nå går alt i orden :) Alt ordner seg for snille piker pleier mamma å si :jepp:

synes de fargene er kjempefine sammen jeg!!! er spesielt fan av brunt og rosa sammen!! ulrikke har ekstremt mye av det på klærne sine!

Jeg er kjempefan av de fargene jeg også!!

Nyydelige farger sammen ja :jepp: Vi har heller ikke så mange rosa detaljer, bare en liten silketråd her og der, men så er det jo blomstene da! Blir det for mye rosa, så blir det for likt en barnedåp synes vi :fnise: Men å blande med krem og brunt gjør jo stor forskjell!!

:klemmer: på min farge-friend! :fnise:

*krysser fingrene fremdeles for at kjolen går i orden*

:klemmer::klemmer: tilbake på min ultragode farge-venn :) Og takk for gode tanker, det hjalp!!

Jeg har også prøvd å få gjennomslag for creme, brunt og litt gammelrosa faktisk! Må nok bearbeide han godeste endel til før det går i boks, men det er i det minste verd et forsøk! Den kombinasjonen er jo såå fin!! :rødme:

Bare å jobbe videre for supert fargevalg Mazilla!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at det order seg med flekken! Kjolen din er bare helt fantastisk. Flott snitt og slepet er helt breathtaking! :klappe:

Du var helt nydelig! Tusen takk for titten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så bra at det gikk fint med flekken!! Tenker du er letta nå! Nesten så jeg er letta selv her jeg sitter..! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det order seg med flekken! Kjolen din er bare helt fantastisk. Flott snitt og slepet er helt breathtaking! :klappe:

Du var helt nydelig! Tusen takk for titten :)

:rødme: ...jeg elsker kjolen min..... :rødme:

Bare hyggelig å vise frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu:

Jaaaa!!! :jepp::jepp:

Åå, så bra at det gikk fint med flekken!! Tenker du er letta nå! Nesten så jeg er letta selv her jeg sitter..! :fnise:

Gjett om jeg er lettet!! Takk for at du føler med meg :fnise: Nå er det bare å vente på at den kommer tilbake fra rens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det ordner seg med flekken!!! Da slipper du iallefall å tenke mer på det!!! Du får se nøye på kjolen når du får den tilbake da, så du er sikker på at den er borte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:juhu: :juhu:

:hoppe: :juhu: :juhu:

:danser: :banantroll: FLEKKFRI KJOLE!!! :banantroll: :danser:

:juhu: :juhu: :hoppe: :juhu: :juhu:

Så utrolig godt at det ordna seg *Siri*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen Takk Mia83 og Mim :klemmer: ..og gjett om jeg skal se over den skikkelig når den kommer tilbake fra rens!! Synes kanskje jeg bør få en eller annen slags kompensasjon fra butikken.. :lur: avslag på slør eller noe kanskje?? :lur:

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!

I tilfelle du ikke er innom og leser i min dagbok stikker jeg innom her for å si TAKK for tipset om Atelier Diagonal!!!! :bukke:

Likte kjolene kjeeeempegodt, og skal få til en kikk i real-life snarest!!! :danse:

Og duuuu? Når jeg først er innom her måtte jeg jo lese litt... og ser at noen har vært så superheldige å få se kjolen din?? Er det mulig å få en ørliten titt??? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...