Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Heihei *Siri* :klemmer:

Det var godt du fikk ordnet det som skulle ordnes med kjolen! Dumt med den flekken... men det går nok helt sikkert bra skal du se :kose:

Høres ut som noen nyyyydelige ringer! :rødme:

Og :hoppe: for flere svar!! Og ikke minst for positive tilbakemeldinger i samme slengen!

:klemmer: til deg også Tassie! Og takk for at dere trøster angående den teite flekken :kjefte: blir så irritert!!

Føler på meg at ringene blir fantastiske, og helt sånn som jeg har sett de for meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjolen var sååååå utrolig nydelig :rødme: :rødme: Som jeg skrev i mailen, du er nyyydelig i den :) :) og med alt tilbehøret kommet din kjære til å få problemer med å holde tårene tilbake når du kommer opp kirkegulvet :) :)

åååå jeg rødmer her jeg :rødme:

Gleder meg sånn til å ha den på en hel dag!!!! (...uten flekk på da...)

Regner med at det vil komme noen tårer både her og der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå jeg rødmer her jeg :rødme:

Gleder meg sånn til å ha den på en hel dag!!!! (...uten flekk på da...)

Regner med at det vil komme noen tårer både her og der..

Tror ikke det kommer til å være ett tørt øye blant gjestene :) du kommer til å bli så nydelig altså :rødme: kjolen var virkelig en drøm :)

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg sett kjolen din?!?!

utrolig kjipt med flekk på kjolen.. hvis de ikke ordner det synes jeg du skal være en skikkelig bridezilla drama queen!! :fnise: men du har en stund igjen, så ta det med ro det ordner seg!!!

hva slags ringer skulle dere ha?!? dyrt JA!!! men på en annen side er de billigere enn kjolen og du skal ha dem på resten av livet!!

vi brukte vel en 11000 på ringer.. og jeg er så fornøyd med de.. er såååå fine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå kan jeg også få se bilder? :)

Da er mail på vei til deg :)

Kan jeg også få en titt på deg i kjolen? :)

Selvfølgelig Veslejenta :) har sendt bilder til hotmailen din.

har jeg sett kjolen din?!?!

utrolig kjipt med flekk på kjolen.. hvis de ikke ordner det synes jeg du skal være en skikkelig bridezilla drama queen!! :fnise: men du har en stund igjen, så ta det med ro det ordner seg!!!

hva slags ringer skulle dere ha?!? dyrt JA!!! men på en annen side er de billigere enn kjolen og du skal ha dem på resten av livet!!

vi brukte vel en 11000 på ringer.. og jeg er så fornøyd med de.. er såååå fine!!

Du har fått en PM :) Og ja, flekk er kjempekjipt!! Og jeg skal love deg jeg blir en helvetes bridezilla-drama-queen om de ikke hjelper meg!! Og da skal jeg virkelig sørrge for at de får et skikkelig dårlig rykte, for vi bruder holder sammen ikke sant??

Ringene våre har vi egendesignet hos Nittedal Gullsmie. Veldig spent på de :) Blir jo 17 000 for ringer, så de bør være perfekte! Det blir de sikkert :) De er i gult gull, frostet slipt, ganske brede og i min skal det være en 0,10 hjerteslipt diamant..sukk :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17000 for ringene?? :dåne: Da bør de bli perfekte ja! Høres jo ut som noen nydelige og spesielle ringer, så det blir nok verd pengene! :Nikke:

Men jeg er likevel glad vi slipper den utgiftsposten på vårt budsjett... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringene våre har vi egendesignet hos Nittedal Gullsmie. Veldig spent på de :) Blir jo 17 000 for ringer, så de bør være perfekte! Det blir de sikkert :) De er i gult gull, frostet slipt, ganske brede og i min skal det være en 0,10 hjerteslipt diamant..sukk :rødme:

Jeg har også en 0,10 karat hjerteslipt diamant på min. Det er så vakkert!!!

Tusen takk for bildene! Du er utrolig vakker i den kjolen altså!! Du kommer til å bli helt nydelig med tilbehøret i tillegg!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolebilder?!

Har gått glipp av så mye i det siste gitt! :sukk: Tar altfor mye tid å gifte seg :fnise:

Mulig med en titt likevel eller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17000 for ringene?? :dåne: Da bør de bli perfekte ja! Høres jo ut som noen nydelige og spesielle ringer, så det blir nok verd pengene!

Men jeg er likevel glad vi slipper den utgiftsposten på vårt budsjett...

Jepp....17 000...altfor mye penger..Hadde egentlig satt av 10 000 til ringer. Håper e blir fine ja!! Det bør de bli til den prisen!!!

Jeg har også en 0,10 karat hjerteslipt diamant på min. Det er så vakkert!!!

Tusen takk for bildene! Du er utrolig vakker i den kjolen altså!! Du kommer til å bli helt nydelig med tilbehøret i tillegg!! :dåne:

Ikke sant hjerteslipt er nydelig!!! Bare må ha det jeg :)Takk for kjoleskryt!! Jeg elsker kjolen min!!!!

woi! 17000,-

Da bør det blir perfekt ja :lur:

Helt sykt hvor dyrt det er....Og ja det bør virkelig bli perfekt!!! Da blir det en liten krangel mellom lille bridezilla og gullsmeden gitt!

wow så fin du var i kjolen :)

åååå :-D

Jeg vil også ha kjole.. :lur:

Tusen takk :) Eeeelsker kjolen min!!!

Kjolebilder?!

Har gått glipp av så mye i det siste gitt! :sukk: Tar altfor mye tid å gifte seg :fnise:

Mulig med en titt likevel eller?

Selvfølgelig Anea skal du få se!! Du har fått PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ikke finne noen epost fra deg. Den hadde blitt filtrert ut som spam! :skratte:

Du var bare nydelig i den kjolen!! Din kjære kan glede seg! Hvilket klokkeslett er vielsen forresten? Jeg har fått prøvetime hos frisøren den dagen. Lurer på om jeg skal snike meg opp på galleriet! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom sløret jeg kjøpte på eBay!!! Og min lille bryllupsreise-veske :fnise: Sløret var veldig fint, men tror kanskje det er litt langt... 3meter faktisk. Mulig jeg bør ha et litt kortere ett, for jeg vil ikke at det skal gå over blondekanten på slepet.. Må prøve det sammen med kjolen, så får vi se :)

Også har jeg vært kjempeflink og trent både igår og idag :trene: Og nå begynner jeg faktisk å se antydning til muskler!!!! :hoppe::hoppe: Kjære er stolt av meg som er så flink..hehe

Også har vi supplert litt på ønskelisten vår, satt på en haug med glass..Chateau fra Kosta Boda. Og kjære har vært og tilpasset dressen!! Så utrolig kjekk mann jeg får :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke finne noen epost fra deg. Den hadde blitt filtrert ut som spam! :skratte:

Du var bare nydelig i den kjolen!! Din kjære kan glede seg! Hvilket klokkeslett er vielsen forresten? Jeg har fått prøvetime hos frisøren den dagen. Lurer på om jeg skal snike meg opp på galleriet! :sjarmor:

Jeg er en skikkelig spammer :lur: Sender ut masse bilder av brudekjoler..hehe..rampejente jeg :lur:

Tusen takk Veslejenta :rødme: Og du er hjertelig velkommen til å snike deg inn og smugtitte!!! Det er bare superkoselig med smugtittere!! Vielsen er kl 14.00! Hvilken frisør skal du bruke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er en skikkelig spammer :lur: Sender ut masse bilder av brudekjoler..hehe..rampejente jeg :lur:

Tusen takk Veslejenta :rødme: Og du er hjertelig velkommen til å snike deg inn og smugtitte!!! Det er bare superkoselig med smugtittere!! Vielsen er kl 14.00! Hvilken frisør skal du bruke da?

Jeg skal bruke Ibsen frisør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke Ibsen frisør.

De har jo god erfaring med brudepynting, så det blir sikkert kjempebra!! Kanskje du får en sniktitter på galleriet på deres dag også.. :lur:

Idag må dere tenke hardt på meg og kjolen min...for idag får jeg vite hva som skjer angående den dumme flekken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo god erfaring med brudepynting, så det blir sikkert kjempebra!! Kanskje du får en sniktitter på galleriet på deres dag også.. :lur:

Idag må dere tenke hardt på meg og kjolen min...for idag får jeg vite hva som skjer angående den dumme flekken....

Oi! Da skal jeg sannelig krysse fingrene for deg! Håper det ordner seg med flekken! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...