Gå til innhold

Storby ferie i påsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss for hva vi skal finne på i påskeferien, men vi har lyst til å reise på en storbyferie. Vi har vært i Paris, Praha, København, London, Nice, Berlin, Stockholm og ønsker å reise et sted vi ikke har vært før. Noen som har noen tips til hvor det kan være fint å reise i påsken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sydney, behagelig temperatur på den tiden av året. Masse å se, gjøre og oppleve.

En unik storby.

Heller ikke så langt unna som folk tror, min kjære kommer på "helge-besøk", reiser fra Norge etter jobb på torsdag og kommer hjem til jobb tirsdag morgen.

Skrevet

Hei

Roma kan kanskje være aktuelt. Når man kommer så langt sør kan man også oppleve å få litt fint vær :-) Her er mitt reisebrev med bilder fra Roma http://gardkarlsen.com/rome_italy.htm

Ellers var vi på tur til Dubai for noen år siden i påsken og det var spennende :-)

Skrevet

Budapest! Nydelig by med masse grønne områder. Båttur på Donau, lunsj på den bilfrie Margaretha-øya og storslagen utsikt fra slottshøyden med fiskemannsbastionen. De underjordiske labyrintene med en evigrennende vin-fontene bør man også få med seg. Kjempegod hvitvin og rimelige priser.

Skrevet

Budapest som en nevnte her, flott by. Synes den egentlig er finere en Praha men det er min mening. Ellers er Tallinn en veldig koslig by

Skrevet

Valget er tatt og vi endte opp med Roma. Gleder oss veldig :juhu:

Skrevet

Sevilla. Passe varmt der da, og du får med deg de flotte påskeprosisjonene som er veldig berømte og artige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...