No Shorty Skrevet 6. februar 2008 #21 Skrevet 6. februar 2008 hvitt og gull, og en farge til som vi ikke har bestemt ennå, men vi er ganske enige om enten, blått, lilla eller turkis... Men det finenr vi ut av etter hvert... klemmm...
pinkybride Skrevet 6. februar 2008 #22 Skrevet 6. februar 2008 Hvitt, grønt og lys rosa på blomster, mulig brudebuketten bare blir hvit og grønn. Og så enten perledetaljer eller noe sølv. hvite duker, servietter og lys. Trykksaker har vi ikke bestemt men høyst sansynlig hvit/creme med grå/sølv detaljer. Synes det er vanskelig å velge farger blomster ol. for det er så mye fint å velge mellom.
Gjest Gjest_sandra82_* Skrevet 7. februar 2008 #23 Skrevet 7. februar 2008 vi skal ha sølv/hvit, lilla og blått... mørk lilla silke løper på bordene.. strass hjerter, bordkortene er telyshodlere i sølv/hvit med blå skrift, blå servietter, menyene skal være hvite med lilla skrift, buketten min er blå lilla, kjolen hvit, også skal vi ha noen hvite og noen sølv fargede roseblader utover bordet, og helt hvite engangskamera... rundt omkring i rommet har vi noen blå vaser med sølvglitter som skal ha hvite blomster... invitasjonene ble blå og sølv... noen ville kanskje sagt fargetema vårt er litt dystert til sommeren.. men sambo valgte fargene, så viktitg for meg å få det til å bli fint, og jeg er strålende fornøyd!
Gjest Eline80 Skrevet 7. februar 2008 #24 Skrevet 7. februar 2008 Farger og dekorasjoner (stil)? Åssen skal deres bryllup se ut? Har nesten sikkert bestemt oss for sølv, kremhvitt og gammelrosa, samme fargene som er i denne brudebuketten. http://www.bernzonsblommor.se/view_image.a...nga,%20murgröna
Gjest Lilleulv Skrevet 7. februar 2008 #25 Skrevet 7. februar 2008 Har nesten sikkert bestemt oss for sølv, kremhvitt og gammelrosa, samme fargene som er i denne brudebuketten. http://www.bernzonsblommor.se/view_image.a...nga,%20murgröna Så nydelig!!! :rødme:
minemor Skrevet 7. februar 2008 #26 Skrevet 7. februar 2008 Vi brukte rødt (i kjolen, sløret var helt knall rødt, og røde støveletter) hvitt og svart som temafarger.. Hadde runde bord, og hadde tre av hvert i rødt, hvitt og svart... ble veldig tøft:) Ingen blomster på bordene, men masse lys og perler. Rødt på de røde bordene osv... Er forresten bilder av oss i bryllupsmagasinet som kommer nå i februar, litt skryte skryte... Og der kan dere se antrekkene, skoene og buketten min. Som for øvrig var kun i røde roser, med sort kjetting...
maiia Skrevet 15. februar 2008 #27 Skrevet 15. februar 2008 Kjolen min er ivory med detaljer av sølv og samboeren min skal ha sølvfarget vest og kalvekryss til dressen. Hovedfargen på buketten min blir nok lilla med innslag av grønt og kremfarget, og det er disse fargene i tillegg til sølv som vil gå igjen på innbydelser, borkort og bordekorasjoner. Innbydelsene har jeg så smått begynt å lage, men hvordan vi skal pynte bordet har vi ikke planlagt riktig enda.
evilla Skrevet 15. februar 2008 #28 Skrevet 15. februar 2008 Jeg synes det høres fint ut..har selv vurdert krem, rødt og gull... Ellers går vi for hvitt, sølv og en til farge... kommer an på om jeg velger hvit eller krem kjole tror jeg... Vi hadde krem, gull og mørkerødt. Det ble veldig fint. Lokalet hadde mye gull og mørkerødt i seg. Så jeg lagte det meste i krem, med litt gull detaljer. Ble lekkert det
Gjest Gjest_veronica_* Skrevet 1. mars 2008 #29 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har ivory kjole, og helt lys grå jakke og sko (ja, det blir fint altså!), skal ha ulike lillanyanser i sminken og i brudebuketten. Har litt lyst lilla i innbydelsene, men styrer ikke mer enn det. Skal være på en restaurant, regner med alt der er hvitt, men gidder ikke legge sjela i det. Det er jeg som skal være finest i hele verden, ikke bordet Jeg har også tenkt på ulike lillanyanser...lilla er en nydelig farge, så jeg tror jeg satser på det...skal gifte meg 16 aug 08 veronica
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #30 Skrevet 2. mars 2008 Vi skal ha to ulike nyanser av grønt, vanilje og gull. I tillegg skal brudebuketten kanskje inneholde en og anne blomst i enten lyseblå eller rosa. På bordene skal vi ha bordkort i grønt, vanilje og gull, grønne lys, og blomsteroppsatser i hvitt, eller buketter med liljekonvall. Hvit duk og hvite servietter. Tror det blir veldig fint!
øyenstikker Skrevet 3. mars 2008 #31 Skrevet 3. mars 2008 Vi skal ha hvitt, limegrønt og sølv. Så blir det litt effekter i glass i tillegg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå