Gå til innhold

Snefrid, Snømannen & Lille Snefnugg


Snefrid

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært her inne og snoka i andre sine dagbøker ei stund.. :sjenert: Utrolig spennende å få sin egen dagbok og virkelig tørre å kjenne på baby-suget :sikle:

I desember ble jeg (24) og Kjære Snømannen Min (38) enige om å slutte på pillen. Nå har vi vært kjærester i snart 3 år og samboere i 1,5 år. Sammen har vi et lite hus med store vinduer og verdens fineste hund. Vi fant rett og slett ut at om vi skal vente til vi er 100% klare, så vil det ihvertfall ta 6 år før vi kan begynne å produsere.. Jeg studerer og Snømannen har egen bedrift. Så rent økonomisk skal vi alltids klare å få det til å gå rundt. "Luker unna hindringer"

Vi ser jo også for oss at det kan være greit å ha litt unge-fri når Snømannen pensjonerer seg :gjeiper:

Spiste siste pille 18. desember og ble gravid på flekken. Hadde en SA i uke 5-6, så vi rakk stort sett bare å bli redde før frøet ble borte igjen.. Vi trodde jo at det kom til å ta litt tid etter 6 år på pillen.. Så vi var innstilt på å :filer: en stund.

Så nå begynner vi forsiktig med prøvingen og lar baby-suget sige sakte men sikkert innover oss..

Første milepæl er å bli kjent med syklusen min, før vi kan kalle oss Ordentlige Prøvere.

Blir jo spennende å se om vi må :filer: eller om vi får oss et :sjokkert:

Vi fortsetter som før med sporadisk :humpe: når vi finner tid til å :kose: med hverandre.

DER var det endelig gjort! Snefrid har egen prøverdagbok, og kan fortsette og snike fra innsiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: hei! gratulerer med dagbok!

jeg er dagboksnoker jeg også.. moro det. Er så spennende å se hvordan det går med alle atte!

må bare si lykke til med prøving..går sikker kjapt!

tvi tvi..

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeei! :)

Må nesten legge igjen en liten hilsen her i dagboka di da! :)

Gøy å få egen dagbok ja :) Syntes selv det var det;)

Lykke te me prøvinga!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tusen takk for lykkeønskninger theamoren, pleiepike, Trille, imli og Indo:)

Full fart hele uka :)

Har ikke fått tid til å skrible ned noen nesten-prøver-tanker..

Har ihvertfall fått litt tid for meg selv idag. Har koblet ut med "shopping", noe som alltid ender med at jeg handler til andre og ikke meg selv.. Denne gangen skulle jeg ut og finne meg ei bukse Uten Gnage Hull i skrittet, men jeg endte opp med å kjøpe en utrolig søt duffel-coat til mitt kommende tantebarn :rødme:

Min lillesøster har termin 20.mars, og jeg gleder meg noe infernalsk :sikle:

Også så smittsomt!!

Kjenner på meg at det ikke er noe snefnugg i vente her.. Hadde konstant såre "stå-pupper" og en merkelig magefølelse i en uke før forventet Tante Rød sist.. Nå har vi ikke tatt sjansen på "all in" i sengepoker de fruktbare dagene (9.-14.) heller... :fnise:

Kanskje vi føler oss helt klare neste mnd. Imellomtiden skal jeg pleie mitt slitne legeme og kjøpe småting til tantebarnet mitt.. Det gjør nok susen:)

Endret av Snefrid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen...

åå så gøy å bli tante... gleder meg til jeg kan bli det en gang....! mange år til...

Hva er Gnage Hull i skrittet- bukse?? :klø:

haha! har dere litt kalde føtter? :fryser:

Skjønner jeg godt! tenk for et stort skritt!

For bare ta seg den tid en trenger og øve deg litt på tantebarnet i mens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei igjen:)

Nå har jeg blitt tante!! 21. mars kom det ut en liten gutt på 3380 gram og 48 cm. Tante sin skjønne!:)

Theamoren: Gnage Hull i Skrittet-bukser er sånne bukser som blir hullete der lårene gnisser :fnise: .

Jah... så har jeg blitt :gravid: siden sist!! :hjerter:

Å hoppe av i svingen er en usikker metode har vi fått konstatert.. Blir det en gutt skal han jammen hete Snik-Tore :ler:

Tok en test samme dag som jeg ventet tante rød, og den var negativ. Tre dager etter, også negativ. 12 dager etter IKM fikk jeg influensa med kvalme og oppkast.. Begynte å ane ugler i mosen etter et par dager hvor jeg sluttet å være kvalm umiddelbart etter inntak av mat.. Tok ny test. Positiv!:)

Så da flytter jeg til ny dagbok.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Snik-Tore :ler2:

Gratulerer så mye med lille Snefnugg aka Snik-Tore, Snefrid! Håper du får et flott svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...