Gå til innhold

Snefrid, Snømannen & Lille Snefnugg


Snefrid

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært her inne og snoka i andre sine dagbøker ei stund.. :sjenert: Utrolig spennende å få sin egen dagbok og virkelig tørre å kjenne på baby-suget :sikle:

I desember ble jeg (24) og Kjære Snømannen Min (38) enige om å slutte på pillen. Nå har vi vært kjærester i snart 3 år og samboere i 1,5 år. Sammen har vi et lite hus med store vinduer og verdens fineste hund. Vi fant rett og slett ut at om vi skal vente til vi er 100% klare, så vil det ihvertfall ta 6 år før vi kan begynne å produsere.. Jeg studerer og Snømannen har egen bedrift. Så rent økonomisk skal vi alltids klare å få det til å gå rundt. "Luker unna hindringer"

Vi ser jo også for oss at det kan være greit å ha litt unge-fri når Snømannen pensjonerer seg :gjeiper:

Spiste siste pille 18. desember og ble gravid på flekken. Hadde en SA i uke 5-6, så vi rakk stort sett bare å bli redde før frøet ble borte igjen.. Vi trodde jo at det kom til å ta litt tid etter 6 år på pillen.. Så vi var innstilt på å :filer: en stund.

Så nå begynner vi forsiktig med prøvingen og lar baby-suget sige sakte men sikkert innover oss..

Første milepæl er å bli kjent med syklusen min, før vi kan kalle oss Ordentlige Prøvere.

Blir jo spennende å se om vi må :filer: eller om vi får oss et :sjokkert:

Vi fortsetter som før med sporadisk :humpe: når vi finner tid til å :kose: med hverandre.

DER var det endelig gjort! Snefrid har egen prøverdagbok, og kan fortsette og snike fra innsiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: hei! gratulerer med dagbok!

jeg er dagboksnoker jeg også.. moro det. Er så spennende å se hvordan det går med alle atte!

må bare si lykke til med prøving..går sikker kjapt!

tvi tvi..

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeei! :)

Må nesten legge igjen en liten hilsen her i dagboka di da! :)

Gøy å få egen dagbok ja :) Syntes selv det var det;)