Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har lenge fantasert om dette. Å ha sex med to menn samtidig. Tanken på å bli tatt i begge hull samtidig pirrer meg veldig.... Jeg er singel nå etter at et langt forhold er over og har lyst til å leve ut fantasier jeg ikke kunne med han jeg var sammen med. (Trekant med ham, eksen altså, var totalt utelukket) Noen som har erfaringer? Noen som har blitt tatt i begge hull samtidig (jeg har prøvd analsex men ikke en i hvert hull)? Kan det være vondt? Jeg er ikke ute etter masse beskrivelser av hvordan dette foregikk for dere. Men hvordan det føltes. Var dere komfortable med det etterpå? Hvem var det med? Levde virkeligheten opp til fantasien?
Djenni Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg synes at det er bedre å gjøre med ukjente mennesker med hvem du møtes bare for sex og ikke ser etterpå... at du ikke blir sjenert å se i øyene deres. Og de må være menn som liker å kose med kvinner, ikke grove og harde... at det var nytelse for deg...
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har erfaring med trekant med to menn, men ikke dobbeltpenetrering. Jeg byttet på å ha oral og sex med dem. Den ene bak meg , mens den andre var i munnen.osv..Jeg har kun positive erfaringer med det. Deilig å bli oppvartet og kåtet opp av to menn. Jeg var singel da og hadde ingen type å ta hensyn til .Anbefales på det sterkeste
Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Men hvordan komme i kontakt med 2 menn som vil ha sex med meg? Jeg kjenner jo ingen som jeg kan gjøre det med.... Sjekke opp noe på byen? Treffe noen på nett? Jeg blir litt skeptisk til å bli med eller ta med hjem noen jeg i utgangspunktet ikke kjenner. Tenk om de ikke er snille...? Djenni, du som sa at det var best med ukjente. Hvor treffer man disse ukjente?
Gjest SMann Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Men hvordan komme i kontakt med 2 menn som vil ha sex med meg? Jeg kjenner jo ingen som jeg kan gjøre det med.... Sjekke opp noe på byen? Treffe noen på nett? Jeg blir litt skeptisk til å bli med eller ta med hjem noen jeg i utgangspunktet ikke kjenner. Tenk om de ikke er snille...? Djenni, du som sa at det var best med ukjente. Hvor treffer man disse ukjente? En singel jente bør være veldig forsiktig i en slik sammenheng. En måte er å gå gjennom kontaktannonser eller chat. Jeg har tidligere vært på Cupido Club hvor det finnes mange både seriøse og useriøse. Mange useriøse oppdager man svært fort. Mange av disse er også raske til å svare hvis du er for tydelig i budskapet ditt. En del kan virke seriøse og man får en god tone. Det kan likevel være at man føler at det er personer man ikke vil ha sex med etter første møte. Det kan bli ubehagelig. Du bør være anonym så lenge som mulig. Ikke sende nakenbilder av deg selv eller ansikt. Ved første møte bør du vite hvordan mennene ser ut uten at de vet hvordan du ser ut. Gjør dette på et sted med mange mennesker og ikke identifiser deg før du føler deg trygg på de mennene som skal møte deg. Derfra går det normalt greit. Ved møter tilfeldig på byen kan det være vanskelig å ta opp temaet. Du er identifisert og det er ikke sikkert at du vil at mange skal vite hva du søker. Enkelte vil synes det er et godt forslag mens andre vil raskt bli frastøtt av å dele en kvinne med en annen mann. Jeg har vært på enkelte "swingers" klubber i Europa. "Scor Lounge" i København ligger ikke langt unna og er svært seriøs. Her vil en singel kvinne være 100% trygg og selv kunne velge partnere. Sammenlignet med andre setder er det også mange attraktive menn. Lykke til!!
Gjest markovitch Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 London er jo også fult av mange glimrende swingersklubber med vakre mennesker. Synes SMmann sier det meste. Jeg ville skrevet en annonse på et sted som cupidoklubb, menn ikke vært helt klar på hva jeg ville. Litt sånn søker en å utforske litt fantasier med, kanskje to menn ogå kunne vær spennende. Da kan du være litt mer tilbakeholden når du blir kjent med dem over nett. Jeg ville googlet finding sexpartners online women guide og lignende for jeg har tidligere lest kloke ting som har blitt sagt om dette tidligere. Et tips jeg leste var å sende melding til kvinner som har annonser på slike steder og spørre om de har noen å annbefalle. Enten noen de selv har funnet på nett eller noen de kjenner fra sit vanlige liv og kan gå god for. Du stiller også tryggere hvis en kjæreste til et par på nettet får lov til å gjøre dette sammen med en kammerat eller en annen fra nettet. Du kan også kontakte sexy young swingers, Club42 eller swingers Norge og spørre om de kan sette deg i kontakt med to seriøse gutter som de kjenner. På Gaysir så finner du lett biseksuelle gutter hvis du vil at guttene skal leke med hverandre også. Tror også det er viktig at du er klar på premissene. Vil du att de skal være forsiktige og myke, vil du at de skal dominere deg og ta deg skikkelig hardt etc etc. Jeg skulle meldt meg frivillig, men jeg føler meg ikke helt komfortabel med trekant sex enda det er en spennende fantasi. Lykke til
Djenni Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har erfaring med trekant med to menn, men ikke dobbeltpenetrering. Jeg byttet på å ha oral og sex med dem. Den ene bak meg , mens den andre var i munnen.osv..Jeg har kun positive erfaringer med det. Deilig å bli oppvartet og kåtet opp av to menn. Jeg var singel da og hadde ingen type å ta hensyn til .Anbefales på det sterkeste jeg ble kjent med noen på side www.sexdating.no skap profil der og det kommer mange svar til deg, helst sikkert! ta en kopp kaffe først og hvis stemmer passer, kan dere møtes for sex en annen gang. men diskuter alle spørsmal om sex på forhånd og fortell hva du forventer og hva du liker...
Gjest SMann Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Jeg kjenner også til tilfeller der kvinnen har funnet en mann først som hun vet tenner på dette og så har de sammen funnet en mann ekstra. Da har mannen tatt den første utsilingen. Sex ville de først ha når begge mennene var klare!
Gjest hetkveld Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg har lenge fantasert om dette. Å ha sex med to menn samtidig. Tanken på å bli tatt i begge hull samtidig pirrer meg veldig.... Jeg er singel nå etter at et langt forhold er over og har lyst til å leve ut fantasier jeg ikke kunne med han jeg var sammen med. (Trekant med ham, eksen altså, var totalt utelukket) Noen som har erfaringer? Noen som har blitt tatt i begge hull samtidig (jeg har prøvd analsex men ikke en i hvert hull)? Kan det være vondt? Jeg er ikke ute etter masse beskrivelser av hvordan dette foregikk for dere. Men hvordan det føltes. Var dere komfortable med det etterpå? Hvem var det med? Levde virkeligheten opp til fantasien? Hei kontakt oss på xxxxx så skal vi fortelle deg hvordan du skal gå fram. Vi er et par som har hatt flere settinger med en og to ekstra menn. Klem fra I og F Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 10. april 2008 av Trille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå