Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #1 Skrevet 7. april 2002 Vil gjerne være anonym her, i tilfelle samboeren min er inne og snoker, men vil gjerne vite hva dere synes... http://sinceritybridal.com/sty/2858.htm Her er den jeg falt pladask for!
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #2 Skrevet 7. april 2002 Jeg likte ikke denne kjolen, men det p.g.a armene. Jeg synes ikke blonder er fint, og spesielt ikke på brudekjoler. Men det er min personlige mening, og alle har jo ulik smak.
Gjest Lottemor Skrevet 7. april 2002 #4 Skrevet 7. april 2002 kjemmpeflott kjole....!!! Å jeg er mesunnelig,jeg oxo vill gifte meg... Lykketil på den store dagen,du kommer til å ta alle med storm.... Klemizar fra 12
Gjest lilletroll Skrevet 7. april 2002 #5 Skrevet 7. april 2002 Blonder er det verste jeg vet, men skjørtet på kjolen, og spesielt bak var kjempeherlig!!!Sikker på at du blir kjempefin!!12
Anki1971 Skrevet 7. april 2002 #6 Skrevet 7. april 2002 Den var kjempeflott Nydelig kommer du til å bli 12
Kleopatra Skrevet 7. april 2002 #7 Skrevet 7. april 2002 Hei! Syns kjolen din var kjempeflott. Likte den veldig. Men: det viktigste er hva DU liker og føler deg i den. Syns blonder er søtt jeg!! 12
August Skrevet 7. april 2002 #8 Skrevet 7. april 2002 Synes den kjolen var fin jeg også. Tok derfor en tur til Fru Larsen i Sandefjord for blant annet å se på den. De hadde den bare i stor str. så jeg fikk ikke prøvd den. Men jeg må si at den så ikke så fin ut i virkeligheten, men det hadde kanskje vært andeledes om jeg hadde fått prøvd den. Det jeg likte spesielt godt var den firkantede halsen og de korte blonde ermene. Gå å prøv kjolen, og synes du den er like fin da så stol på deg selv.12
Sunny Skrevet 7. april 2002 #9 Skrevet 7. april 2002 Synes kjolen var kjempefin, jeg. Likte den bl.a pga. armene.
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #10 Skrevet 7. april 2002 Jeg er heller ikke glad i blonder og rysj....men denne synes jeg var kjempefin. Du BLIR HELT SIKKERT NYYYYYDDEELIG!
Rose Skrevet 7. april 2002 #11 Skrevet 7. april 2002 Synes kjolen var kjempelekker jeg! Blonder= romantisk, så det passer jo kjempbra på en brudekjole. Dessuten har den et par detaljer som gjør den litt unik. Lykke til!
Maggie74 Skrevet 7. april 2002 #12 Skrevet 7. april 2002 Hei! Synes kjolen var kjempeflott. Sikkert fordi den lignet litt på kjolen som jeg har valgt. Har samme fasongen, med blondearmer og blonder på kjolen. Men kjoler bør prøves på! Blonder er jo kjempeflott, i alle fall! Maggie!
~~Turte~~ Skrevet 7. april 2002 #13 Skrevet 7. april 2002 Og her er min nydelige kjole.... nesten synd at man bare får brukt den èn gang http://www.lily.dk/kollektion.php?etype=1&eid=1&id=113 Jeg skal også ha sløret, og håret blir noe i den samme retningen.... Falt helt pladask, jeg..... _________________ ~Turte-brud~ 1212[ Dette Innlegg er endret av: ~~Turte~~ den 2002-04-07 23:02 ]
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #14 Skrevet 8. april 2002 Takk for alle svar. Hyggelig at noen av dere likte den, til tross for blondene. Personlig synes jeg at blonder er romantisk, og det skal det jo være på denne store dagen. (Ganske tradisjonell). Jeg skal uansett ha denne kjolen, men jeg leier den bare. 3500,- betaler jeg for den. Jeg valgte denne kjolen fordi jeg ønsket et kjole med korte ermer, for å dekke en tatovering som jeg har på overarmen. Derfor ble denne perfekt. Synes den er helt perfekt og den sitter som støpt på meg, som er ei jente med litt for mange kilo. Turte - kjolen din var helt nydelig, jeg skal også ha langt slør og frisyren påå bildet var jo helt topp. Den går i idèboken min. He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå