Gå til innhold

Hjelp til å finne kjole

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg skal ha et overbustkorsett over min kjole. Først tenkte jeg å kjøpe et langt flott skjørt å ha under, men tror det tar seg bedre ut med kjole med stropper. Jeg vil ha en helt enkel kjole, ikke noe broderier eller perler eller annen pynt. Fyldig skjørt, uten at det er gigantisk. Og gode, tykke stropper, som enten er rette, eller ligger ut over skuldrene (vet ikke hvordan ejg skal forklare det bedre)

Så da trenger jeg ikke en kjempeDYR kjole, siden korsettet blir på en måte hovedpynten, og kjolen mer ett tilbehør ;) noen som har tips til hvor jeg kan finne en slik kjole?

Eller tror dere at skjørt fungerer bedre? Hvor kan jeg isåfall finne hvite, lange silkeskjørt? Jeg vet allerede hvor jeg kan kjøpe flotte underskjørt, om jeg ikke finner skjørt som er fyldig nok.

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

takk lolita90, men noen timer etter å ha postet, bestemte jeg meg for å gå for skjørt :fnise:

Men de var kjempefine de kjolene, tusen takk for at du tok deg tid! Gratulerer med dagen på forskudd ^^

Skrevet

takk... koselig at du har bestemt deg... noen tanker for hva slags skjørt... så kan jeg finne til som kan inspirere deg.. siden jeg ikke har noe å gjøre til bussen komemr

Gjest Grafica
Skrevet

Hehe hvis du sniker etter bryllupsdagboka mi ser du at jeg allerede har funnet bilder og greier ;)

Skrevet

kjempe søtt... men jeg ville ikke hatt sort overkjørt... men du vil sikkert kle det godt

Gjest Grafica
Skrevet

Vel, som jeg sa i dagboka, jeg er ikke så tradisjonell av meg ;) Er ikke den som sitter og nileser på skikkogbruk.no for å si det sånn :P Bryllupet vårt blir litt mer uhøytidelig.

Skrevet

det er spennende meg uhøytidelige bryllup og andre ting... jeg er ikke så fan av å følge tradisjoner som de egentlig skal være... vil gjøre som jeg vil, og ha det sånn jeg liker det...

men absolutt et spennende valg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...