Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille en del smått og stort av profileringsartikler (alt fra sukkertøy til dyre gaver) og har nå "googlet" litt for å finne en leverandør av dette.

Er ganske sjokkert over nivået og egen profilering på de forskjellige nettstedene jeg til nå har besøkt (med få hederlige unntak).... Vanskelig å finne frem, rotete inntrykk, lite informasjon....

Og ønsker derfor å finne en leverandør ved å spørre her isteden. Kanskje noen har gode erfaringer med et firma og kan gi meg en anbefaling?

Skrevet
Skal bestille en del smått og stort av profileringsartikler (alt fra sukkertøy til dyre gaver) og har nå "googlet" litt for å finne en leverandør av dette.

Er ganske sjokkert over nivået og egen profilering på de forskjellige nettstedene jeg til nå har besøkt (med få hederlige unntak).... Vanskelig å finne frem, rotete inntrykk, lite informasjon....

Og ønsker derfor å finne en leverandør ved å spørre her isteden. Kanskje noen har gode erfaringer med et firma og kan gi meg en anbefaling?

Hvor stor ordre er det snakk om ?

Skrevet

Det kan jeg ikke si her og nå, da ikke alt er avklart enda.

Men nå er en del allerede bestilt. Klær og MP3-spillere, bla. Nå skal jeg ha sukkertøy og kulepenner, venter på tilbud.

Skrevet

Disse to er gode, og kan levere alt. Ellers finnes det hundrevis av selskap som kan levere det du skal ha - mer eller mindre seriøse.

www.ide.no

www.vigeland.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...