Gå til innhold

Hva skjer med meg?=)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et lite spørsmål som jeg håper noen kan gi meg litt input på. De to siste dagene har det kommet litt rosa blod-lignende væske når jeg har vært på toalettet. Jeg er midt imellom to mens-perioder, ca halvannen uke til neste. Tenkte først at det kunne være begynnelsen på en spontanabort men testen viste ingen utslag.. Kan vel heller ikke være festeblødning ettersom det er under ei uke sia eggløsning? Vi har egentlig prøvd å unngå eggløsningen også.. Bruker ingen prevensjon ettersom jeg ikke tåler hormonene i p-piller osv(blør litt hver dag, litt værre enn nå..) Kan det være at jeg har mye hormoner i kroppen ettersom jeg er veldig forelska om dagen? At jeg reagerer litt på de hormonene som jeg reagerer på de i p-piller?

Noen som har lignende erfaring eller peiling på hva det kan være?

Kan nevne at jeg har hatt veldig dårlig matlyst de siste ukene og kun fått i meg ca 25% av de kaloriene jeg burde hatt i meg(prøvd å spise proteinrikt det jeg har fått i meg), men når man spiser for lite er det vel heller sånn at mensen uteblir?

Håper virkelig på svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig og ha det slik rett ved eggløsning. Har opplevd det selv av og til og spurte min lege. Hun sa det har med eggløsningen og gjør og kan blir en liten rift når egget sklir nedover slik at litt blod kommer ut. Men har man uvanlige mellomblødninger skal man ringe legen for sikkerhetsskyld. Du bør vente et par uker før du tester igjen siden du er midt i syklusen. Kan være eggløsning og det kan være festeblødning.

Skrevet

Tusen takk for svar! Høres ut som det er normalt da.. Beroligende=) Får bare følge med og evt ta kontakt med lege hvis det fortsetter!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...