Gå til innhold

Hvorfor er du våken nå

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når legger dere dere og står opp? Ser det er en del på kg rundt 1-3 på natta.

Er selv hjemmeværende og liker og sitte opp på natta. Men skal legge meg snart. Står opp i 11-tida.

Videoannonse
Annonse
Gjest sleepless
Skrevet

Nå er jeg våken fordi jeg ikke er trøtt. Prøvde å legge meg for en time siden, og leste en bok som ikke fenget. Tror jeg skal sette på en episode av "Six feet under" istedenfor å sitte her.

Gjest Gjest_sanna_*
Skrevet

Jeg får ikke sove, har hatt fri i helga og i dag, så har snudd døgnet litt desverre. er skikkelig B-menneske og liker å være oppe på natta, men det passer ikke så godt inn med tidlige forelesninger. Skal opp kl. 07.00 i morgen da, må bare presse meg opp og håpe at jeg blir trøtt i morra kveld:)

Er vel på tide å køye nå, god natt!

Skrevet

Fordi jeg er B-menneske og det er komplett umulig for meg å sovne før midnatt uansett hvor trøtt jeg måtte være eller hvor tidlig jeg må opp. Pleier å tvinge meg selv i seng rundt 12-01 hvis jeg skal tidlig opp (altfor lite søvn for meg, men det er bedre å sovne med en gang og få 6-7 timer enn å ligge og vri seg et par timer). Har ingenting spesielt på plakaten i morgen, så da nyter jeg muligheten til å være oppe så lenge det passer meg, men tenker jeg er i seng om en halvtimes tid da.

Skrevet

Jeg jobber nattskift.

Gjest bamsemums
Skrevet

Jeg snur døgnet fordi jeg skal på nattevakt til natten.

Gjest Gjest_lala_*
Skrevet

Akkurat ferdig med arbeidshelg med 3 nattevakter, så nå er jeg i nattmodus gitt..

Skrevet

Er våken nå fordi jeg bor i Australia, det er ettermiddagen og jeg er akkurat ferdig med forelesnigene.

Skulle ønske det var noen flere natteravner i Norge..... ;)

Ellers legger jeg meg i 23 tiden og står opp igjen litt før 06.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...