Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Sliter til tider litt med angst og uro. Kan ligg våken lenge om natta og kjenne på uroen. Noen som vet hva som kan hjelpe ute og gå til lege og slikt?
sanmal82 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 gå en halvtimes tur hver dag, hvis ikke det funker så kan du prøve valerina natt den får du reseptfritt på appoteket da får du iallefall sovet. har slitt litt med angst selv den siste mnd. men har ikke hatt problemer med å sove . satt å kjente etter att jeg var redd og så fikk jeg pusteproblemer, men etter en måneds tid er eneste måten å takle det på er å røve å tenke på noe annet og tenke at dette går bra! se en serie du liker godt da kobler du litt av, lek med barna dine (hvis du har) sønnen min på 22mnd. hjelper meg med å få tankene et annet sted. god bering stor klem
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Min angst går mye på at min søster har store problemer for tiden. Men hun vil ikke ha hjelp. Får skikkelig uro i kroppen av og tenke på at jeg ikke kan hjelpe henne og at hun skal ha det så fælt. Nå kjenner jeg på nytt at uroen kommer tilbake. Er valerina natt en innsovningsmiddel eller et sovemiddel?
sanmal82 Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 det er et innsovningsmiddel, naturmedisin og du føler deg ikke "fyllesyk" når du vokner finner litt mer info her. har ikke prøvd det selv men flere venner av meg som har skrytt av det. :søvn: http://www.valerina.no/
sanmal82 Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 uff , det er fælt å føle at man ikke kan hjelpe. har du non du kan ringe til å prate med?? send en mld til søstra di for å høre om hun har det bra , kanske det hjelper?? hvis ikke legg deg ned i en stilling du slapper av i sett på den fineste musikken du vet , lukk øynene og se for deg den vakreste plassen du har vert . håper det hjelper
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Dette virket jo bra, men etter og ha lest på siden deres tror jeg kanskje at valerina forte passer meg bedre. Tussen takk for et godt tips Slike naturmedisiner kan vel ikke være farlig så lenge man holder seg til hva som står i informasjon som følger med?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 uff , det er fælt å føle at man ikke kan hjelpe. har du non du kan ringe til å prate med?? send en mld til søstra di for å høre om hun har det bra , kanske det hjelper?? hvis ikke legg deg ned i en stilling du slapper av i sett på den fineste musikken du vet , lukk øynene og se for deg den vakreste plassen du har vert . håper det hjelper Det hjelper. Har heldigvis en fantastisk kjærest som støtter meg og hjelper meg, så dette kommer nok til å gå bra. Vi må bare ta tiden til hjelp og vente til hun er klar for å få hjelp. Vi er i hvert fall heldig som ha jevnlig kontakt med henne.
sanmal82 Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 nei det tror jeg ikke, desuten holder jeg en finger på naturmedisin. føler liksom at det er bedre fo kroppen min, i forhold til alt det kjemiske vi stapper i oss. men nå er det lalletid her, håper du får sove i natt. jeg skal tenke på deg natta
Gjest Bond Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Jeg kan godt anbefale Valerina. Jeg vet ikke om jeg har nødvendivis angst-problemer, men jeg har noe urolige søvnrutiner og selv om det har ikke vært noe mirakelmedisin, har Valerina Forte hjulpet meg en god del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå