Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil ha spark! :)

Hvor får man kjøpt det, og hvor mye koster det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så vanlig lenger, men jeg har sett i sportsforretninger på Coop (F.eks. Obs!) og da har de kostet 4 - 600 kroner. Ellers tror jeg det står mange ubrukte rundt omkring, så en annonse under "ønskes kjøpt" på finn.no hadde kanskje vært en idè?

Jeg har for øvrig spark, men p.g.a. strøing og salting er det jo ytterst sjelden det er mulig å bruke den :tristbla: .

Skrevet

Takk! :)

Jeg synes ikke jeg har sett det noen steder jeg heller. Er det mulig at Felleskjøpet o.l har?

Her er det helt nydelige forhold for spark; hvit, hard vei :hjertesmil: Så nå MÅ jeg bare få kjøpt meg en!

Skrevet

Er det uvanlig med spark?

Her er det mange som sparker til skolen. :) Det er jo moro, skal jammen bruke sparken min oftere!

Skrevet
Er det uvanlig med spark?

Her er det i hvert fall det. Tror ikke jeg har sett noen med spark på 15 - 20 år. Da jeg var barn derimot var det svært vanlig og jeg slet vel faktisk ut en spark eller to så vidt jeg husker (Sykkel om sommeren og spark om vinteren...), men de forsvant altså nærmest "plutselig".

For øvrig er det jo både morsomt og praktisk med spark når forholdene ligger til rette for det!

Skrevet

Her er det endel eldre som bruker spark. Jeg synes spark er helt fantastisk, hehe! :)

Men dæven så dyrt det var!

Skrevet

Du får prøve å få kjøpt en brukt, det er sikkert noen eldre som har blitt for gamle etterhvert - og som synes det er hyggelig at ungdommen tar over.

Skrevet

Sportsbutikker har til ca 1000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...