Murf Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Ettåringen min gjemte en pakke hvitløkskapsler i vaskemaskinen, og det oppdaget jeg ikke før vasken var ferdig. Nå lukter det myyye hvitløk av vaskemaskinen. Noen ide hvordan jeg får vekk lukten? Prøvde en tom vask på 90 grader og eddik i pulverboksen, men lukta er sterk ennå. Vasker på nytt igjen. Har lite lyst til å kjøpe ny maskin, gitt.
Alison Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Du kan kjøre en tom maskin og bruke klor i steden for såpe. Det pleier å ta knekken på det meste. Klor er vel ikke det mest miljøvennlige du kan bruke, men en gang i blant er ikke noe problem. Endret 5. februar 2008 av Alison
Suzy Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Hva med den derre maskinrensen du får på dagligvarebutikken? Husker ikke hvilket merke det er, men det er en flaske som du setter inn i maskina også kjører du en normalvask.
Oliven Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Klor vil etterhvert tære på gummipakninger og ikke minst slangen til vannet ut så dette blir sprøtt og du får lekasje. For en gangs skyld er det sikkert ikke noe problem, men vær obs om du gjør det flere ganger. Ville tydd til rens som nevnt over.
Murf Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Det ble en omgang klor, og det tok lukta. Takker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå