Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hva slags type mannekropper tenner deg? Jeg liker de som er litt trente, men ikke for mye. Altså litt muskler, men ikke ribbet for fett. Ellers er ikke en deilig sprettrumpe og en rygg med v-form å forakte. Pikken må være uomskåret og hverken for lang eller for kort. Medium er egentlig passe. Og god holdning er veldig viktig! PS dette er bare for gøy, det er ikke noe krav at kjærester er som dette.
Foxylady Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Tja, jeg må ærlig innrømme at jeg liker de gode og runde, gjerne med en god mage:-) Men også mandige, med stor fine hender og en fin rompe. Tynne menn liker jeg ikke noe særlig, med mindre de er høye, da har det ikke så mye å si.
Envy Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 hehe.. høyere enn meg. rimelig slank (men ikke ribbet for fett) ganske bredskuldret, brystmuskler og six-pack er heller ikke å forakte, selv om det ikke er no krav
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Tynne gutter, som er litt muskuløse, eller litt kraftige med kosemage, Gjerne normalbygde også, men helst ikke sixpack. For hardt er ikke bra, pikken er faktisk deilig uansett, men helst ikke for stor
Inwe Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Høyere enn meg, bredskuldra, litt muskler, men har ikke noe imot LITT mage (altså sånn å kose med, ikke som synes utenpå gensern). Pikken skal være passe, ikke for liten, ikke for stor. Ja også trygge armer, altså de man føler seg trygg i når han holder rundt deg. *drømme seg bort*
aline Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Tja, liker igrunnen både stor og liten, slank og kraftig mannekropper jeg, men ett par ting er vesentlig: - trent! (uansett om han er stor eller liten, bør han trene og dermed være fast i fisken, er han det, spiller det ikke noen rolle med resten av størrelsen sånn generellt) - fin rumpe!! er asslady, så han MÅ ha en fin, trent og spretten rumpe, og en trent pen korsrygg slik at sprettrumpa krummer fint over i rygg... mm.. det er deilig det. - penis, gjerne litt større en gjennomsnitt, men ikke FOR stor. Lite forhud, markert hode. (liker jeg mannen liker jeg penis, men dette er bonus om sitter på en super mann) det var vel ønskene herifra.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Stor, høy! Gjerne kraftig, og litt myk å ligge på. Han må IKKE være så opptatt av utseendet, og å holde ved like en trent kropp. Heller utrent. Naturlig, altså ubarbert bortsett fra evt ansiktet hvis han ikke liker å gå med skjegg. En stødig, robust, naturlig mann uten noe dilldall, med andre ord!
Suzy Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Høy eller lav har ikke så mye å si, men jeg liker slanke og naturlig trente menn. Slike med senete armer, tydelige muskler og steinhard rumpe... mmmmmmm. Gjerne uten noe særlig fett på magen også - og bred brystkasse. Vaskeball på magen er fullstendig turn-off! Penisen liker jeg stort sett om den sitter på rette mannen og ikke er veldig liten, eller veldig stor.
MarianneE Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Enig med Suzy, ja. men mest av alt liker jeg min egen mann. han er best i verden uansett!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå