Gå til innhold

Fantasier på jobben...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Storm_*
Skrevet

Jeg blir snart gal. Jobber tett sammen med en fra jobben.

Han har dame og flere unger, og totally uoppnåelig..., men jeg har såååå lyst på ham..

Han kommer bl.a. med papirer til kontoret mitt, mens han forklarer så kommer hans muskuløse, moderat hårete underarm borti meg...aaaahh..

Det hjelper ikke lite at han er i fysisik god form, endel år eldre og litt kostbar, samtidig som han flørter en del.

Det er skikkelig slitsomt å merke at en blir kåt når han kommer borti meg, jeg trodde det bare var mannfolk som reagerte slik på kroppskontakt.

Jeg er begynt å fantasere om overtidsjobbing, sniking bort osv. Blir nesten flau når jeg ser ham inn i øynene, tror nesten han leser tankene mine.

Men det verste av alt er at jeg tror jeg kunne lurt ham med på litt tafsing, selv om han er en dedicated familiemann...i fantasien min kan jeg ihvertfall det.. :sengekos:

Måtte bare få det ut! Noen som har det på samme måte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det - og jada tafsingen var det ikke noe problem å få til, men fytterakkern så vondt det var etterpå da jeg hadde forelsket meg inderlig og han ikke gikk fra kona for min skyld...

Tenk deg om før du gjør noe, er mitt råd.

Gjest Gjest_Storm_*
Skrevet

Ja, han hadde aldri gått fra henne heller..

Problemet er bare at det hadde vært så spennende å gjort ting og tang med han.... Der sitter vi på jobb med elektrisitet mellom oss, i bakhodet vet jeg at dama hans er dritkjedelig, de har vært sammen lenge og han sier at de krangler.

Har egentlig ikke lyst til å være en slik jente som "forfører" andres menn, men han er bare så DEILIG.. Vanskelig å la være å tenke på hvordan han er i senga når vi sitter så tett sammen.

Men det kommer sikkert ikke til å skje noe likevel, for vi får aldri sitte i fred :gråte:

Synd at det gikk som det gikk med deg, men det er vel ofte slik det ender, er det ikke..?

Skrevet

Det er greit at du fantaserer om dette, men å realisere disse fantasiene er uhørt spør du meg. SKAM DEG dersom du gjør noe slikt. HUSK; det er faktisk en tredjeperson her, nemlig KONA hans. Kvinnen han valgte å gifte seg med .Greit, han er en drittsekk dersom han velger å være utro, men ønsker du virkelig å være "den andre kvinnen"? Har du så liten selvrespekt at du kunne lagt deg etter en gift mann? Kvinner (og menn) som deg gjør meg kvalm!

Gjest nobilian
Skrevet
Jeg blir snart gal. Jobber tett sammen med en fra jobben.

Han har dame og flere unger, og totally uoppnåelig..., men jeg har såååå lyst på ham..

Han kommer bl.a. med papirer til kontoret mitt, mens han forklarer så kommer hans muskuløse, moderat hårete underarm borti meg...aaaahh..

Det hjelper ikke lite at han er i fysisik god form, endel år eldre og litt kostbar, samtidig som han flørter en del.

Det er skikkelig slitsomt å merke at en blir kåt når han kommer borti meg, jeg trodde det bare var mannfolk som reagerte slik på kroppskontakt.

Jeg er begynt å fantasere om overtidsjobbing, sniking bort osv. Blir nesten flau når jeg ser ham inn i øynene, tror nesten han leser tankene mine.

Men det verste av alt er at jeg tror jeg kunne lurt ham med på litt tafsing, selv om han er en dedicated familiemann...i fantasien min kan jeg ihvertfall det.. :sengekos:

Måtte bare få det ut! Noen som har det på samme måte??

Gjør du ungene hans til helgependlere, så er du ei drittkjerring.

Ikke kom med "han velger selv" heller, det er teit. Enhver som raserer andres liv for sex er annenrangs mennesker.

Gjest Gjest_Jeg_*
Skrevet

Jag ser det såhär: Alla måste jobba med sina relationer för att hålla dom igång, på ALLA plan. Har själv en samboer som jag har vart ilag med i över 6 år och jag är helt på det klara med att om jag stänger ner på ett plan och vägrar ha sex för exempel (av onaturliga grunder och inte pgr av smärtor eller annat som gör att man inte KAN ha sex men man VILL) så är det självklart att han kommer söka det på annat håll.

Jag kan inte förvänta att han ska stanna kvar hos mig bara för att jag vägrar göra en ting. Å flörta är för oss helt naturligt och helt harmlöst. Jag uppmuntrar gärna min karl till att se på andra jenter för jag lever inte i en illution om att bara för att vi är tillsammans så ska andra kvinnor sluta existera för honom, dessutom så vet jag ju att det verkligen är mig han älskar och synst er penast och inte bara någonting han säger för att jag har förbjudit honom att se på andra kvinnor. Öppenhet är A och O i ett förhålland men jag kan inte poängtera nog att om du förväntar dig att leva ett helt liv med en person så finns det inga ursäkter för att sluta anstränga sig på nått plan bara för att "jag ids inte, eller jag har inte lust", detta gäller inte bara sex.

Jag upplever själv ha jobbat med en gift man som jag vet vill ha sex med mig som lever i en situation med en kvinna som vägrar ha sex bara för att hennes intresse inte finns där. Så självklart finner han det på andra håll, jag skulle inte ha nå problem med att ha sex med en gift man som jag vet har en kona som inte yter nått på hemmaplan för att hålla kvar sin man. Och bara för å vara klar, detsamma gäller för mig, jag räknar inte med att min man ska stanna hos mig utan att jag anstärnger mig det minsta.

Detta är dock en knepig situation för du vet ju dock aldrig omfånget av hur mycket varken han eller hon lagt ner i å jobba på sina problem och om detta tillslut leder till en separation så är det såklar trist för barnens skull. Men har man det inte bra i ett förhållande så är inte det bra för ett barn heller, kan rent av vara bättre att föräldrarna går skilda vägar så krångligen upphör.

Men å flörta och få kicken av å känna sig attraktiva inför andra är enligt min personliga mening helt naturlig och rent av bra, men steget till sex är lite längre.

Men husk på detta folkens, ett one night stand på byen kan lika gärna vara en gift man, en ring kommer lätt av! Och döm inte folk som letar efter förståelse eller närhet till en annan människa om dom är i ett dåligt äktenskap! Alla har vi olika syn på saker här i världen, när kärlekens rus har lagt sig kanske man inser att man inte hör ihop, barn eller ej.

Ha en fortsatt fin kväll allihopa!

Skrevet
Ja, han hadde aldri gått fra henne heller..

Problemet er bare at det hadde vært så spennende å gjort ting og tang med han.... Der sitter vi på jobb med elektrisitet mellom oss, i bakhodet vet jeg at dama hans er dritkjedelig, de har vært sammen lenge og han sier at de krangler.

Har egentlig ikke lyst til å være en slik jente som "forfører" andres menn, men han er bare så DEILIG.. Vanskelig å la være å tenke på hvordan han er i senga når vi sitter så tett sammen.

Men det kommer sikkert ikke til å skje noe likevel, for vi får aldri sitte i fred :gråte:

Synd at det gikk som det gikk med deg, men det er vel ofte slik det ender, er det ikke..?

Det er veldig ofte sånn det går ja - derfor jeg råder deg til å holde deg i skinnet.

Og for all del... sånn "surving" over at de krangler og hun er så kjedelig osv.. vel det er ikke veldig attraktivt, er det vel? Hva vet vel du om hvordan han er overfor henne, om han kanskje ikke tar vare på henne, om hun egentlig gjør mye mer enn han forteller om. Vel.. som et klokt menneske skrev over her: Begge halvdeler av en relasjon er forpliktet til å ta sitt ansvar for at en relasjon blir vellykket.

Skrevet

Jeg råder deg til å la det bli fantasi...tenk hvor mange du ødelegger for.

Kona hans, barna....og hva når den gråe hverdagen kommer?

Finn deg en som er fri og frank.......det er masse av dem der ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...