Gå til innhold

Do? Tørke Problem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei er en gutt på 14 år og jeg tror jeg har ett do problem, når jeg driter så er det bæsj i anuset sånn hvis jeg stapper fingen i rompa med en serviett er det drit på det, er det normalt? Moren min sa at du skulle bare tørke vanlig til det går bort men ikke inni rompa? Vær så snill å svar holder på å knuse hodet i veggen av å tenke på sånne ting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvde å tørke vanlig uten å ta inni men føler at det er bæsj der så det er merkelig og gå. Trenger svar! Vær så snill!

Gjest Doekspert
Skrevet

Du bør høre på moren din. Nå er jeg ikke av typen som synes mødre vet best bestandig. Heller tvert i mot faktisk. Men denne gangen gjør mor faktisk det. Det holder med å tørke vanlig.

Jeg forstår hvordan du tenker, når du undres hvorvidt du er ren nok når servietten blir brunfarget når du stikker den inn i rompa. Men det er bare et spørsmål om persepsjon (oppfattelse). Hva er rent nok? Og når er det rent nok? Hvis man forfølger tankegangen din, med at det ikke er rent nok før man kan verifisere dette, ved å stikke noe inn i rompa og sjekke det for flekker, vil det aldri bli rent nok. For stikker man det langt nok inn i tarmen vil det før eller senere uansett støte på noe som avgir farge. Sånn er bare den menneskelige anatomi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...