Gjest blåmobil Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 hvor finne jeg ut hva hus og leiligheter er solgt for?
Leo Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Du finner en del her. Imidlertid er det ikke alle typer eiendomsoverdragelser som blir registrert og det tar dessuten ganske lang tid før de havner på denne listen. Informasjonen er imidlertid offentlig, så hvis eiendommen(e) du er interessert i ikke står der, kan du kontakte den aktuelle kommunen.
Karoline Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Står i løkalavisa en stund etter huset/leiligheten ble solgt.
Gjest blåmobil Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 typisk har de ikke oversikt over borettslag. Det er ikke noe som er nøye å vite, men hadde bare vært artig å se hva leiligheten vi skal legge inn bud på ble solgt for ved forrige salg..
murray Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 typisk har de ikke oversikt over borettslag. Det er ikke noe som er nøye å vite, men hadde bare vært artig å se hva leiligheten vi skal legge inn bud på ble solgt for ved forrige salg.. Du kan jo spørre selger?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Spør boligbyggelaget (ikke borettslaget). Da jeg skulle verdsette min leilighet så fikk vi oppgitt salgspris på de siste solgte leilighetene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå