Gjest beegee Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hei! Noen som la merke til puppene til Maria A. på spellemann? Hvorfor skal alle nyopererte alltid vise så veldig mye???
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Hvorfor operere hvis en ikke skal vise mye?
Gjest beegee Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor operere hvis en ikke skal vise mye? Trodde ikke det var derfor de fleste opererte seg jeg da... Har selv silikon, men det var kun for å ha noe i bh`n - ikke for å vise alle at jeg hadde blitt operert. Har flere bekjente som viser fram opererte pupper i hytt og pine, noe jeg ikke skjønner vitsen med. Mye bedre å late som man er ekte, symes jeg da. Alle kan jo kjøpe seg pupper i dag...
Lykkelille Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Trodde ikke det var derfor de fleste opererte seg jeg da... Har selv silikon, men det var kun for å ha noe i bh`n - ikke for å vise alle at jeg hadde blitt operert. Har flere bekjente som viser fram opererte pupper i hytt og pine, noe jeg ikke skjønner vitsen med. Mye bedre å late som man er ekte, symes jeg da. Alle kan jo kjøpe seg pupper i dag... Ikke noe galt i at alle kan kjøpe seg pupper i dag, burde det vært forbeholdt kjendisene? Synes det er fint at de som ikke er fornøyd med puppene sine, og plages med det, har muligheten til å gjøre noe med det, som jeg selv har gjort. Og jeg gleder meg til å føle meg vel i stilige, og gjerne utringede topper og kjoler. Selv om det ikke var hovedgrunnen til at jeg lot meg operere.
Gjest Gjest_Iselin_* Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Selv om det kanskje ser ut som en person har tatt silikon betyr ikke det at dette er sant. Maria er ikke den som legger seg under kniven, selv ikke for å fikse puppa. Prat med henne å møt henne ett par ganger å dere vet hva jeg snakker om. Dere skal selvfølgelig få tro hva dere vil, men det er så mye på nettet nå hvor folk tror hun har lagt seg under kniven osv. Jeg kan selvfølgelig ikke si for sikkert, men jeg er ganske så sikker uansett at dette ikke er sant, hun er ung å har forandret seg en del på åra, men det er da kun fordi hun bli eldre å eldre.. Hun var jo ikke gamle jenta da hun ble kjent.
Crash Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 http://images.sesam.no/scanpix/preview/2008/2/sx4d9fce.jpg Hvem er det som står og glaner?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå