Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Har dratt frem sminkehodet som jeg lekte med som barn. Tenkte jenten min på 5år ville ha glede av det nå. Men etter 25 år på loftet hos foreldrene mine, er håret en smule støvet og ekkelt. Noen som har prøvd å vaske slike frisørhoder? m/shampo? m/balsam også??? Husker selv at jeg vasket en dukke med Dr. Greves barnesåpe (såpestykke) - og det var IKKE vellykket!!! :-) Men kanskje shampo virker?
koldbruna Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Du kan jo prøve å vaske den i mild shampoo.
Gjest fisk Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Har dratt frem sminkehodet som jeg lekte med som barn. Tenkte jenten min på 5år ville ha glede av det nå. Men etter 25 år på loftet hos foreldrene mine, er håret en smule støvet og ekkelt. Noen som har prøvd å vaske slike frisørhoder? m/shampo? m/balsam også??? Husker selv at jeg vasket en dukke med Dr. Greves barnesåpe (såpestykke) - og det var IKKE vellykket!!! :-) Men kanskje shampo virker?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 heisan. Det er faktisk fint å bruke skyllemiddel som blir brukt når man vasker tøy . Veldig bra for det syntetiske håret . lykke til ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå