Gå til innhold

teoriprøve


Gjest Gt

Anbefalte innlegg

Leser på nett forumer om erfaringer ol, på teoriprøven til klasse B.. At det er noen som leser boka noen ganger feks 1-2ganger også tar dem prøven på teoritentamen.no noen ganger.. Så består de den virkelig prøven.. Men er den prøven på nettet, altså teoritentamen.no så bra\lik som den på vegvesenet??

For min egen del, har ikke jeg prøvd dette... Har heller ikke bestått teorien enda heller.. Hadde vært fint og vite, hvike prøve sider som kan være lærerike.. Utenom og lese bok mange ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marihan

Jeg brukte teoritentamen.no for å øve meg til teoriprøven. Mange av de samme spørsmålene går igjen og du får se hvilke type spørsmål som stilles. Jeg bestod på første forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StearinPikken

Jeg vil anbefale deg begge deler. Les i boken og ta prøven på nettet.

Da får du begge deler og mer informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste litt i teoriboken og så øvte jeg litt på internett på teoritentamen.no. Jeg fikk faktisk det ene spørsmålet som var inne på teoritentamen.no på teorienprøven. Første gang hadde jeg nesten ikke øvt noen ting, men jeg hadde 9 slurvefeil. Andre gangen orket jeg ikke øve i det hele tatt og da hadde jeg 7 feil så jeg hadde flaks. Når du skal ta teorien, les gjennom prøven et par ganger slik at du er sikker og les spørsmålene godt. Det går sikkert fint, lykke til ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste gjennom boken en gang (ikke siste kap om miljø og sånt da). Brukte teoritentamen.no masse!! Jeg er en av de som lærer gjennom å få spørsmål og svarer, ikke lese, så den siden hjalp utrolig mye.. Gikk fra mange feil, til to-tre. På den ekte teoriprøven fikk jeg også 3 feil.

Det som er så fint med teoritentamen er at det er så mange spørsmål. Selv etter å ha tatt den prøven bortimot 15 ganger, fikk jeg fortsatt noen nye spørsmål.. Digger den siden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok de testene som var på internett en del ganger, kjekt å ha de oppe når man likevel surfer rundt. Gjorde det ikke særlig bra på de, men det var vel grunnet lite konsentrasjon :P Leste teoriboken en gang, og gikk gjennom det jeg synes var vanskelig til jeg skjønte det. Ellers lærte jeg mest av å kjøre selv, for da ser man hva man kan havne opp i, og lære det man trenger. Anbefaler absolutt også til å stille kjørelæreren spørsmål til du skjønner det :)

Selv synes jeg teoriprøven var lettere enn de jeg hadde tatt på nett!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...