Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg ligger alltid på siden om natta. De siste nettene har jeg fått vondt i brystet når jeg ligger med venstre side av kroppen ned mot madrassen. Litt til venstre for midten, under venstre pupp. Kjenner ingenting når jeg ligger med høyre side ned, og når jeg sitter/står eller går... Jeg ligger med venstre armen vridd så den kan brukes som "hodepute" når venstre side av kroppen ligger ned. Kan det ha noe med strekkingen av armen å gjøre? At det er armen som ikke er helt bra? Eller muskler i/under brystet?
Gjest jente37 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Jeg ligger alltid på siden om natta. De siste nettene har jeg fått vondt i brystet når jeg ligger med venstre side av kroppen ned mot madrassen. Litt til venstre for midten, under venstre pupp. Kjenner ingenting når jeg ligger med høyre side ned, og når jeg sitter/står eller går... Jeg ligger med venstre armen vridd så den kan brukes som "hodepute" når venstre side av kroppen ligger ned. Kan det ha noe med strekkingen av armen å gjøre? At det er armen som ikke er helt bra? Eller muskler i/under brystet? Dette bør du ta opp direkte med fastlegen din, og ikke søke råd her på nettet. Personlig blir jeg skremt av mange her på KG som stiller "diagnoser" på slike spørsmål i hytt og i pine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå