Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere en favorittsang?

Hvilken og hvorfor?

jamie :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En blant mange; "Here comes the sun" - Beatles

Vet ikke helt hvorfor, men den er jo så lystig! :wink:

Begynte å like den etter å ha sett filmen kodenavn Nina, der Nina Simone (som også har en bra verson) sang den.

Skrevet

For tiden liker jeg ganske godt den til Justin Timberlake, selv om det er litt fjortis. Han minner meg sånn om Michael Jackson, som jeg liker veldig godt!

Gjest embla s. i.i.
Skrevet

Jeg hørte en sang jeg aldri har hørt før på radio i dag: Livin' next door to Alice in Wonderland" med det norske (herrrlige) bandet The Tables. Den sangen er min favoritt i dag!

Skrevet

There must be an Angel, med Eurythmics/Annie Lennox.

Hun har bare så utrolig sterk vokal på den låta, og dessuten så "leker" hun seg gjennom vanskelige partier....og jeg har gode minner med den låta...

Det svinger så innmari av den, og den er så "annerledes"!

Gjest Anonymous
Skrevet

Akkurat i dag er favoritten min "Kor i helsikken e' Sandnes" med Steinar Lyse og Pål Mangor Kvammen.

Sånn i det lange løp tror jeg likevel at jeg vil holde en knapp på "Ellis unit one" med Steve Earle. Eller kanskje "Blackbird" med Beatles. Eller kanskje "Everybody hurts" med REM. Eller kanskje "Babels tårn" med Bjørn Eidsvåg. Eller kanskje...eller...kanskje...

Skrevet

"Jessie" med Joshua Kadison.

Fordi - hmmm ikke noen grunn. Bare synes den er FIN :D

Og, ja, den vekker noen gode minner :briller:

Og Sandman sin angelsang er nydelig, kommer som en god nr 2 hos meg.

Gjest M-ling
Skrevet

For øyeblikket synes jeg "For What It's Worth" med Cardigans er veldig fin.

Ellers minner "May It Be" med Enya, meg om noe(n) nå for tiden.

Noe fint.

Av andre, "bedre klassikere" er det altfor mange til å plukke ut èn.

Gjest Embla s
Skrevet
There must be an Angel, med Eurytmics/Annie Lennox.

Hun har bare så utrolig sterk vokal på den låta, og dessuten så "leker" hun seg gjennom vanskelige partier....og jeg har gode minner med den låta...  

Det svinger så innmari av den, og den er så "annerledes"!

Den er veldig fin.

Skrevet

akkurat nå elsker jeg i'd be surprisingly good for you fra evita. så den for to dager siden og den sitter fast ;) strever med å finne den på kazaa

Skrevet

Den melodien jeg aldri blir lei er "Mama" med Genesis. Favoritten over alle favoritter

Men akkurat nå er liker jeg "If You're Not the one" med Daniel Bedingfield.

Skrevet
There must be an Angel, med Eurytmics/Annie Lennox.

Denne sangen er utrolig fin, ja. Jeg kjøpte cd'n kun pga denne låten, og blir ikke lei.

Skrevet

From this moment.. av Shania Twain

Har selv sunget den i flere bryllup, og av sanger jeg går og nynner på, så er den en klar ener.

Nyyyydelig sang :hjerter:

Skrevet

Kompletterer med en "nr 2 låt"...

"Road To Hell" med Chris Rhea.... den rustne stemmen hans kombinert med en litt "svart" tekst, pluss de flotte gitar-partiene, gjør dette til en av mine favoritter.

Skrevet

D er utrolig mange låter jeg aldri blir lei, og en av dem er Like a rolling stone m Stones....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...