Gå til innhold

Mørk soverom


Gjest jente37

Anbefalte innlegg

Gjest jente37

Leier en 1 soveroms leilighet, der tapetet på soverommet er i marineblått og rommet er veldig mørkt. Rommet får ikke noe direkte sollys heller.

Har jeg rett å spørre utleieren om han evt kunne male den i en lys farge? Jeg er langtidleier hos ham. (jeg har ikke anledning å male den selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig kan du spørre, men hadde det vært meg hadde jeg spurt om det var greit at jeg malte det selv. Maling koster ikke allverden. hva er grunnen til at du ikke kan male det selv??

Endret av ToveM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jo male når du er hjemme. Har du ikke tid til hele rommet så tar du en vegg av gangen eller du kan få noen til å hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å male et rom tar deg en dag med hurtigtrøkende maling, du er vel hjemme innimellom så det klarer du. Jeg hadde ikke turt å spørre utleier om han kunne male for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke ha spurt huseier om han kunne male. Støtter de andre som mener du kan spørre om han kan besørge maling og du maler selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hørt om utleiere som har malt rom mens leietakeren har bodd der.. derimot er det vanlig å male den selv, om utleier tillater det.

Jeg personlig hadde aldri spurt om utleier kunne malt den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...