Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Er laktisk veldig Fyfy når man er på slanker`n? Jeg må ha noe jeg kan spise i helgene. Har slik sjolkolade med 70% kakao, men innbiller meg at lakris ikke er blandt verstingene? Stemmer dette eller?
Gjest Bolledeig Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Sukker er sukker, og selv om et snop er salt, så betyr det ikke at det ikke inneholder mye sukker. Lakris er akkurat som alt annet smågodt. En sammenlikning: 100 gram lakrisbåter = 343 kalorier, 100 gram seigdamer = 307 kalorier. Så lakris har ingen "fordeler" overfor vanlig godteri er jeg redd.
Kptpower Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Hei. Sjokolade med 70% kakao er ikke sunnere enn annen sjokolade. Man legger på seg akkurat like mye. Fordelen med mørk sjokolade er at den inneholder sunnere ingredienser! Ang lakris, kan opplyse om at lakris er blandt stoffene som MINSKER forbrenningen. Da spesielt hos menn. Jeg siterer : Mange synes lakris er godt, men det er få som vet hvilken negativ virkning lakris har. Den sender testosteronnivået hos menn og gir dårligere forbrenning. 7 gram lakris pr dag i en uke er nok til at testosteronnivået blir nesten halvert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå