Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg bestilte før jul et abonnement på Elle Interiør, men har enda ikke fått noe blad. Noen som vet når neste nr kommer i salg?

Endret av LadyInRed
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bestilte før jul et abonnement på Elle Interiør, men har enda ikke fått noe blad. Noen som vet når neste nr kommer i salg?

Neste utgave er i butikkene 3. mars.

Skrevet

Takk for info. Rart jeg ikke har fått noe blad enda da......., bestilte jo medio desember. Virker rart om blad ikke mottas før 3 mnd etter bestilling.

Vet du/andre når bladet som er i salg i butikken nå kom ut? Og hvor mange blad kommer ut i året av Elle interiør?

Skrevet (endret)

.......

Endret av Asti
Skrevet

Det kan være greit å ta en telefon til Elle angående dette. Jeg fikk nemlig abonnement på "vanlig" Elle i julegave, og skulle få første blad i januar. Men det dukket aldri opp noe blad, og da vi ringte dit så hadde de aldri registrert noe abonnement, selv om det var blitt bestilt. Virker litt slurvete... Kan være greit å sjekke opp:)

Skrevet

I 2006 (hadde tilfeldigvis desember-utgaven liggende her) kom det ut 8 blader totalt.

Skrevet

Har også gjort en bestilling og ikke mottatt. Jeg bestilta via sms. Skal ta en telefon til de nå. Bestilte fordi jeg ville ha gratis parfyme til!

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_siri_*
Skrevet
Har også gjort en bestilling og ikke mottatt. Jeg bestilta via sms. Skal ta en telefon til de nå. Bestilte fordi jeg ville ha gratis parfyme til!

Jeg bestilllte også før jul et gaveabonement. Mottaker fikk ikke bladet i jan. Ringte kundeservice. De unnskylte IKKE - fikk kun en dårlig forklaring om at de hadde byttet leverandør av kundeservicetjenester. Skulle se hva de kunne gjøre, men ikke love noe. Dårlig synest jeg!!

Gjest Gjest_Synne_*
Skrevet

Jeg bestillte 4 gaveabonnement i midten av desember.

Ingen har mottatt Elle Interiør og jeg har ikke fått noen regning.

For to dager siden sendte jeg en mail til kundeservice, men har ikke fårr noe svar.

Noen som vet hvor man kan henvende seg.

Dette er helt pinlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...