Gå til innhold

Innekatt

Gjest Lillebøll

Fremhevede innlegg

Gjest Spadamen
Skrevet

Det negative er vel at det er dobbelt med kostnad på mat, vaksine, kastrering, chipping, sand, og evt leikar. Elles kjem eg ikkje på noko.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
men husk at det må være katt av samme kjønn.

Vi har forskjellig kjønn og hørte at det var det beste... (de er selvsagt "fikset")

Skrevet
Og bør jeg da skaffe meg en hann katt til? Kattunge??

Vi hadde hunnkatt, og skaffet oss en hannkattunge. Nå er hun mye mer fornøyd (var en del alene før da vi var på jobb etc), og de leker og sloss og koser ;)

Gjest lillebøll
Skrevet

Da har jeg fått meg pus. Det ble to. Brødre. Nå ligger den ene under sofaen og den andre ligger under ei seng på barnerommet. Så mye bryr de seg om hverandre :ler:

Kan hende det blir bedre når de blir husvante.

Skrevet
Da har jeg fått meg pus. Det ble to. Brødre. Nå ligger den ene under sofaen og den andre ligger under ei seng på barnerommet. Så mye bryr de seg om hverandre :ler:

Kan hende det blir bedre når de blir husvante.

Så moro med nye puser! Det blir nok annerledes etterhvert, jeg har også to som er brødre. I begynnelsen var de mest opptatte av å snuse litt forsiktig rundt, etterhvert som de ble tryggere på det nye hjemmet begynte de å vise interesse for hverandre. Kanskje noe med at de bare har nok med seg selv og nytt hjem helt i starten.

• 4 måneder senere...
Gjest Innekatt
Skrevet
Pusen min er død. Påkjørt.

Jeg tenker jeg skal ha meg ny katt, men det blir innekatt. Hverfall til den er stor og kan passe på seg selv ute.

Men bør jeg da ha to katter? Jeg synes egentlig det. Og en eller to katter går for det samme.

Jeg har en innekatt for omplassering, 5 år, tigerkatt, kastrert, vaksinert, øremerket. Mer info hvis svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...