Gå til innhold

Hva er KG for deg?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest kenneth
Skrevet
(...)Disse brødhuene... er det folk som ikke skjønner at det er du som sitter med fasiten?
Jeg kunne for enkelhets skyld svare ja, men som oftest er det jo brødhuene som påberoper seg fasiten. I en stor del av debattene er er det faktisk ingen fasit, et faktum som går mange hus forbi.

Når det gjelder de sakene hvor det faktisk finnes en fasit, så er det mange som tryner der og. Disse menneskene bør få en (gjerne syrlig) påminnelse om at de ikke er så velinformerte som de tror de er.

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

Tidsfordriv, men også for å debatere om diverse ting som du ikke får gjort så mye av pga. jobben.

Forumet har for lengst mistet den sjarmen det en gang hadde. Endringen skjedde da KG ble overtatt av Orkla Media i 2005. Jada, forumet vokser, men samtidig har det blitt for stort til å være oversiktelig, intimt og hyggelig. En gang var KG Forum et av de aller beste. Nå er det bare et av de mange der ute.

Signeres.KG var et oversiktlig, ryddig og artig forum før!

Forumet er selvsagt mye bedre nå når en liten klikk ikke får herske og dominre forumet med sin splitt og hersk. Fint at de har tatt turen til Asylet og andre Morgana, så slipper vi de verste her.

KG har en egenart og sjarme. De fleste oppfører seg høflig her. Enkelte bitre registrerte brukere som blir oppdaget når de skriver surt som gjester komemr tilbake som "nye" brukere...greit nok. Og mange tar farvel - og dukker opp igjen uken etter avskjeden, eller bare som en med nytt nick.

Kan ikke sånne sure gjester som deg stikke av hefra også?

Skrevet

Jeg savner en del av de gamle, og har vært innom flere forum. Men jeg trives godt på KG, og har vært her i mange år.

For meg er KG diskusjon, praktisk hjelp og en måte å motivere meg selv til å trene og jobbe. Og tidsfordriv i sene nattetimer. :)

Skrevet

Underholdning og tidsfodriv når Veslejenta sover.

...og middagstips, likesinnede innen hobby og et fint sted og skrive dagbok.

Og en påminnelse om at data er data og RL er der ute.

Gjest fuggelen
Skrevet

KG er for meg et ubetydelig nettsted som enkelte individer blir fullstendig avhengig av. Det har ødelagt et samboerskap for meg, fordi samboeren var mer interessert i å diskutere her enn å snakke med meg.

Jeg hater KG litt, kjenner jeg.

Skrevet

Når google ikke gir noen gode treff, er det nesten alltid noen her som kan hjelpe med det man lurer på. Kom opprinnelig hit via google.

Skrevet

KG er en tvangstrøye jeg ikke klarer å styre unna, og som tar mye av tiden min. Eller "et narkotium som jeg desverre er avhengig av", som en over her sa.

Skrevet (endret)

- Et rom hvor en kan lese om ting en ikke hører om til vanlig. Om andre folks bekymringer og tanker.

- Og et sted en kan spørre spørsmål en vil ha mange folks mening om. Gjerne spm. en ikke vil dele med så mange en kjenner. En kan få meningen til folk som ikke kjenner en, og som dermed er mer nøytrale enn venner og familie.

- Informasjon. Et sted en kan bruke for å søke etter informasjon det er vanskelig å finne på google. Også litt uoffesiell informasjon om ulike praksiser.

- Treningsmotivator.

- Underholdning. Kan følge med i livene til ulike personer over lengre tid.

- Noe jeg er avhengig av, og bruker tid på selv om jeg ofte ikke får så mye ut av det. Er glad når jeg har greid å holde meg bort noen dager.

Endret av ¤J¤
Gjest marihan
Skrevet

Tidsfordriv, underholdning og et fint sted å skrive

Skrevet (endret)

Feil.

Endret av ¤J¤
Skrevet
Trenger ingen "hug" nei. Er jævla forbanna! Synes hele forumet er den reneste "siste Sovjetstat. At folk kan kritisere andre for "anonymitet" er for meg en gåte - JEG opplever ihvertfall langt mer seriøsitet blandt folk i rl, selv om jeg er den samme der ute.

Get over it!

Gjest Mayamor
Skrevet

For meg er Kg:

* et sted hvor mange hyggelige mennesker ferdes

* en del smarte brukere og gjester som deler sin visdom og kunnskap på en flott måte

* tidvis erstatning for tv og ukeblader

* er jeg lei av frekke folk eller kjedelige temaer, tar jeg en liten pause, men dras tilbake etter en stund

* ser at en problemstilling kan ha ulike vinklinger og forstår bedre hvorfor en sak alltid har mer enn en side, samt hvorfor det er krig i verden... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...