Gjest dildopiken:) Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Ja, tittelen sier vell sitt. Jeg er en jente på atten år som aldri har fått vaginal orgasme, og vurderer og kjøpe meg en dildo som hjelpemiddel. Noen som har noen erfaringer fra dette? Når fikk dere deres første vaginale orgasme?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Har aldri fått vaginal orgasme og jeg er over 40 år. Har prøvd med både menn og dildo. Orgasme får jeg på andre måter. :-D
Gjest CanCan Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Å du verden!!! 18 og aldri fått vaginal orgasme.... Vet du, det er mange jenter/kvinner som ALDRI får det. Som er avhengig av at klitoris blir stimulert for å få orgasme Selv får jeg (noen ganger) veldig gode orgasmer hvis jeg både blir penetrert (som det så fint heter) med dildo eller ekte penis, og samtidig stimulerer klitoris. Men kun med dildo eller penis for en vaginal orgasme....? Det skjer ALDRI og jeg er30 år og har hatt seg siden jeg var 16. Noen får ganske enkelt ikke vaginal orgasme. Men SO WHAT? Jeg får jo orgasme og digger sex og har god sex. Så da spiller det ingen rolle.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Vel, nå kan det hende TS er en av dem som får vaginal orgasme! Selv fikk jeg en vaginal orgasme ved egen stimuli som fjortenåring (kun én). I ettertid (jeg er nå 22) har jeg funnet ut av at det er ikke bare bare å få dem på egenhånd. Det som viser seg å hjelpe er hvis kjæresten stimulerer meg vha. fingre. Av og til skjer det Som tildigere nevnt, det er ikke alle som får det til, og det er ingen krise da sex i seg selv er herlig. Lykke til med eksperimenteringen, uansett resultat!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Vel, nå kan det hende TS er en av dem som får vaginal orgasme! men hun sier jo at hun aldri har fått det? Men som 18-åring har man kanskje ikke et hav av erfaring heller da. Så det kan jo hende at hun kan få det ved noe ekspeimentering.... Lykke til og kos deg
minemor Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Eksperimenter du, og KOZZ deg i letingen... Den kan jo komme til slutt:) Var over 30 før jeg opplevde det, og det ved hjelp av min fantastiske mann og en film laget av Axel Braun (min helt).... Nå spruter vi i vei med både vaginale og klittOer.... Lykke til med "letingen", kan jo komme mye godt ut av den;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå