skruf Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hei! Er det noen som har erfaring med dette?? Jeg har hatt to timer nå, og synes jeg ser forskjell...målebandet ser også forskjell... Har to barn som har satt sine strekkmerker på hoftene, og har såkalte "lovehandels", som ikke går bort, uansett trening! Minsten er snart fem... Er slank og trent, 172 høy og 57 kg tung. Jeg lurer vel på om det er noe vits i dette eller om det fungerer så lenge du bruker det, også kommer det tilbake med engang du slutter. Etter to ganger er vedhenget på sidene som trykker over buksene nesten borte!! For godt til å være sant eller??
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hei! Er det noen som har erfaring med dette?? Jeg har hatt to timer nå, og synes jeg ser forskjell...målebandet ser også forskjell... Har to barn som har satt sine strekkmerker på hoftene, og har såkalte "lovehandels", som ikke går bort, uansett trening! Minsten er snart fem... Er slank og trent, 172 høy og 57 kg tung. Jeg lurer vel på om det er noe vits i dette eller om det fungerer så lenge du bruker det, også kommer det tilbake med engang du slutter. Etter to ganger er vedhenget på sidene som trykker over buksene nesten borte!! For godt til å være sant eller?? Dette lurer jeg også på. Noen som vet om det er noe hold i dette og hva med det som heter LPG? Er det det samme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå