Lille meg :) Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har en rammemadrass som er 160 bred og kunne tenke meg en Jensen overmadrass til denne. Er det noen som vet om det er mulig å få tak i dette? Det er vel 180 som er standardsstørrelse på en dobbeltseng...?
lille katt Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Ikea har 160. Vet ikke om noen andre som har 160, vanlig standard er 150 og 180, men det finnes kanskje andre enn Ikea også som har 160, for alt jeg vet. Det finnes gode overmadrasser på Ikea også .
Lille meg :) Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Vet Ikea har det, der jeg har kjøpt rammemadrass Grunnen til at jeg kunne tenke meg overmadrass fra Jensen er fordi trekkene da kan vaskes i maskinen. Såvidt jeg vet kan man ikke gjøre det med Ikea overmadrassene. Enig lille katt, har en ikea overmadrass som er veldig god!
lille katt Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Hehe, jeg gikk nettopp inn på ikea.no for å se hvilke overmadrasser som kan vaskes, og der stod det med store bokstaver at det er halv pris på overmadrasser fra 5. februar . Da er stalltipset mitt å kjøpe enten Torsmo eller Tynset til halv pris - de kan vaskes på 60 grader . Og så kan man evt. ha en tjukkere/bedre overmadrass under der igjen .
Antoinette Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Jensen lager alle madresser og overmadrasser på bestilling. Da kan du få en som er 1.60. Bare ta kontakt med Bohus eller Jensen Fabrikker i Svelvik direkte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå