Gå til innhold

Requests på Facebook


Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Hvordan i h.....sperrer jeg for å motta de superteite requestene jeg får ørten av daglig??? De er så irriterende, så vurderer å kutte ut Facebook pga det....

Har lett og lett på "settings" o.l. men finner ikke ut hvordan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke, så vidt jeg vet, sperre for requests generelt. Men du kan gå inn på de requests du får og sperre den application som requesten gjelder for. Så slipper du i hvertfall å få flere requests om akkurat den applicationen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, ja det er da bedre enn ingenting!

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått spm om Superwall, Superlover, Superditt og Superdatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Når du kommer opp til 15/25 request kan man velge "ignore all" ;) Er enige i at de er dyrisk provoserende, men synes det har roet seg en del den siste tiden…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan alltids gjøre som meg. Ignorer de.. Freind requests kommer alltid øverst uansett, mens de andre stopper opp ved to som vises også står det bare antall requests under der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke, så vidt jeg vet, sperre for requests generelt. Men du kan gå inn på de requests du får og sperre den application som requesten gjelder for. Så slipper du i hvertfall å få flere requests om akkurat den applicationen.

Dette fikk jeg ikke til!?????????? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du går inn på en application. Der kan du velge "Block Application", antagelig nede til høyre om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...