Gå til innhold

Gratis forum og side til å ha det på?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ønsker du et forum folk skal ta seriøst, eller er det bare snakk om et jallaforum?

I sistnevnte tilfelle kan du godt bruke diskusjonsforum.no.

I førstnevnte tilfelle, så må du regne med litt mer jobb, litt mer kunnskap om hva du holder på med og litt kostnader i form av penger (vi snakker i all hovedsak om et domene og et webhotell med støtte for server-side scripts og databaser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker du et forum folk skal ta seriøst, eller er det bare snakk om et jallaforum?

I sistnevnte tilfelle kan du godt bruke diskusjonsforum.no.

I førstnevnte tilfelle, så må du regne med litt mer jobb, litt mer kunnskap om hva du holder på med og litt kostnader i form av penger (vi snakker i all hovedsak om et domene og et webhotell med støtte for server-side scripts og databaser).

Jeg skal i første omgang ha et jalla forum ja. Rett og slett fordi jeg er usikker på om intressen for det forumet skal handle om er så stor her til lands. Veldig mange av de som holder på med det holder seg til utenlandske forum/communitys, men jeg tenkte jeg kunne prøve. Dessuten er mest trolig alderen til brukerne fra 10 til 25 kanskje, så i starten går det nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolita-forum?! Hæ? Skulle du starte en møteplass for pedofile? Eller er det huller i allmenkunnskapen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i første omgang ha et jalla forum ja. Rett og slett fordi jeg er usikker på om intressen for det forumet skal handle om er så stor her til lands. Veldig mange av de som holder på med det holder seg til utenlandske forum/communitys, men jeg tenkte jeg kunne prøve. Dessuten er mest trolig alderen til brukerne fra 10 til 25 kanskje, så i starten går det nok bra :)

Jaja, du får nå velge det som passer best for deg.

Men jeg har egentlig litt lyst til å spørre om du har lyst til å lære noe mer om dette, jeg da. Jeg snakker da om alt det som faktisk ligger bak et slikt forum og hvordan dette fungerer.

Endret av javac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolita-forum?! Hæ? Skulle du starte en møteplass for pedofile? Eller er det huller i allmenkunnskapen?

Faen, du er skrudd :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Lolita-forum?! Hæ? Skulle du starte en møteplass for pedofile? Eller er det huller i allmenkunnskapen?

Ikke helt ;) Du tenker nok på boken, mens TS tenker nok først og fremst på Japansk klesstil =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt ;) Du tenker nok på boken, mens TS tenker nok først og fremst på Japansk klesstil =D

Jupp, som rappa navnet og image fra boka, eller begrepet som etter boka ble en betegnelse på noe desto værre... Syntes bare det virket en smule historieløst... Men vi kan jo ikke alle være semigamle grinebitere heller : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, som rappa navnet og image fra boka, eller begrepet som etter boka ble en betegnelse på noe desto værre... Syntes bare det virket en smule historieløst... Men vi kan jo ikke alle være semigamle grinebitere heller : )

Jeg så faktisk ikke denne Lolita-tittelen før jeg hadde klikket meg inn på det nyopprettede forumet. Jeg trodde du i utgangspunktet refererte til aldersgruppen, og dermed altså målgruppen, som ble skissert i AnnChristin86s siste innlegg.

Om disse unge damene faktisk vet hva som ligger i betegnelsen Lolita vet jeg ikke, men jeg regner med at de har et litt mer pragmatisk eller uvitende forhold til det. Om ikke annet, så regner jeg med at AnnChristin86 finner rimelig kjapt ut av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg vet dessverre veldig mange tror at det er boka det refereres til, men nei hehe.. Det er klesstilen.

Hvor gammel den er vet jeg ikke, men her borte ble den hvertfall ikke oppdaget før på nitti tallet, hvor lenge den har vært i asia vet jeg faktisk ikke.

Nå har jeg ikke lest boka, godt mulig det er noe av det samme, men lolita klesstilen er bassert på viktorianske barns klesstil og oppførsel :P

Elller bare Alice i eventyrland...

Og heldigvis referes de forskjellige klesstilene til som sin egen og derfor slipper fokuseres det på selve lolita delen. Altså f.eks Gothic lolita, sweet lolita, hime lolita, kuro lolita o.s.v

Men jeg har egentlig litt lyst til å spørre om du har lyst til å lære noe mer om dette, jeg da. Jeg snakker da om alt det som faktisk ligger bak et slikt forum og hvordan dette fungerer.

Om det blir en suksess så starter jeg nok opp et større forum på egen plass o.s.v. Har ikke så alt for mye peiling, men har en venn som er flink når det gjelder pc så regner han kanskje kan litt hehe..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...