Gå til innhold

Store pupper eller ett vakkert smil?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mee_*
Skrevet

Hva ville du ha valgt mellom store pupper eller er vakkert smil?

Jeg vil ha store pupper,men vil oxo fikse mine tenner.Mangler en tann litt bak,men du kan se den--jeg smiler.pinsomt.Har tannlege skrekk,derfor har jeg ikke gjort det.

jeg har et bra utseende.Har 75 C.

Hva ville dere valgt,hvis dere fikk valget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moahahah jeg har begge deler. Slipper å velge :sexy:

Gjest lissi32
Skrevet

Vanskelig å sette seg inn i, har store pupper og fine tenner. Er fornøyd med det jeg. Men hadde jeg hatt brune stumper i kjæften hadde jeg gitt i puppene, og ordnet tennene.

Men dette kan kjøpes for pengene, er jo rimelig enkelt i dag.

Gjest Tigress
Skrevet

Et vakkert smil, store pupper er tunge og er i veien. Heldige meg som har pene tenner og praktiske små pupper...

Skrevet
Et vakkert smil, store pupper er tunge og er i veien. Heldige meg som har pene tenner og praktiske små pupper...

:klappe::klappe::klappe: Som jeg ville sagt det selv! Hadde masse puppekomplekser før, men nå er jeg blitt for gammel til det og koser meg med de små puppene jeg har. Det gjør mannen min også, han har aldri klaget ihvertfall :lur:

Skrevet

Helt klart et vakker smil :) Er kjempfornøyd med den A/B-cupen jeg har.Passer perfekt til min slanke kropp.

Skrevet

75C er et fint sett med pupper. Et fint smil altså!

Selv har jeg små bryster, og et styggt smil (ALLT tannkjøttet viser og jeg ser ut som en hest), og hadde valgt å fikse på smilet om dette var noe jeg kunne gjøre noe med. Jeg forsøker av og til å skjule smilet mitt, men brystene mine gjør meg veldig lite.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Pent smil. Not a doubt in my mind! Mange gutter som synes smaa pupper er helt greit (inkludert min elskede).

Ei venninne av meg har store pupper, og blir skikkelig lei av at gutta ser paa puppene hennes istedet for ansiktet.

Enklere aa forholde seg til andre og faa venner med et pent smil, heller enn store pupper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...