Gå til innhold

Tyrkia i mars


Gjest Gjest_Meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Meg_*

Vi skal til Alanya i mars, reiser den 2.mars, skal være en uke. Lurer litt på hvordan temperaturen og været er der nede på denne tiden. Noen som har vært der i mars? Er litt bekymret for at det ikke er varmt nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Millus_*
Vi skal til Alanya i mars, reiser den 2.mars, skal være en uke. Lurer litt på hvordan temperaturen og været er der nede på denne tiden. Noen som har vært der i mars? Er litt bekymret for at det ikke er varmt nok...

Heisann, selv bor jeg i Tyrkia, Alanya, og i Mars er det rundt 20-25 på dagen og halvparten på natten. I solen er det selvsagt varmere, men det er en sjanse for regn og vind og da er det kaldt. Anbefaller dog ikke å bade, for vannet er ikke helt nådd komfortabelt nivå (rundt 10-15)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Millus_*

nå klarte jeg selvsagt å lese feil, syntes jeg leste slutten av mars, men så tidlig som 2. mars er det ikke mer enn 15+ grader på dagen, nå ligger det på 10-12 de dagene det er sol, og natta kan det komme helt ned i 0 på det kaldeste.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to år siden var jeg i Alanya i midten av april og jeg syns det var en skuffelse. Store deler av dgen var overskyet og sola var ikke lenge oppe.

Tror ikke dere må regne med så mye strandvær om dere drar 2 mars.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det er noen som er negative.....Ingen som har noe posetivt å si om Alanya? Det må da være andre ting å gjøre på enn å sole seg, om været skulle være dårlig. Pga. jobb og skole var 2. mars den eneste uken vi kunne reise, og dette blir ferien vår i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alanya er en fin by, så hvis det ikke er kun sol du er ute etter er det mye annet å gjøre.

Om dere har tid og lyst til å reise ett par dager, er bomulsfjellene verdt ett besøk.

Samt en tur inn til Antalya sentrum.

Du kan jo sjekke ut med reisebyrået om de har ting å anbefale.

Fin tur får dere nok uansett.

Trodde dere først dro for sol og varme, så ikke meningen å være negativ.

Jeg elsker tyrkia, og skal tilbake i år igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er jo ute etter sol også da.. hadde nok reist til Gran Canaria om det hadde passet slik, men det gjorde det ikke..dessuten har vi vært der noen ganger før. Kjekt å prøve noe nytt :jepp: Har vært både i Egypt, Tunisia og Gran Canaria på denne årstiden før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest_Tia_*

Hei hei. Jeg, kjæresten og en kompis drar nedover til Alanya nå om 7 dager, 15. mars. Sjekker nå daglig værvarsler, og begynner å se ganske bra ut utover. La merke til at en av dere som skrev her bor i Alanya, og ble da litt nysgjerrig på hvordan været har vært i de siste dagene der nede. Værvarsler gir et visst innblikk, men enda bedre å høre fra folk som selv oppholder seg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...