Ingy Skrevet 28. april 2003 #1 Del Skrevet 28. april 2003 Vond dag. 12 år uten Mamma. 12 røde roser på grava hennes i dag. Vil helst ligge under dyna og hyle. Må være på jobb. Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Føler med deg! Men det er godt å ha en grav å gå til. Føler liksom at man "stelle litt" for de man har mistet. Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg kan ikke tenke meg livet uten min mamma. Håper bare sorgen blir lettere å takle for deg for hvert år som går. Husk at minnene kan ingen ta fra deg, selvom det er en fattig trøst. Sender deg mange varme tanker idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 29. april 2003 #4 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg kunne heller ikke tenke meg et liv uten mamma - det var helt utenkelig for meg. Hun var min beste venninne og vi snakket sammen hver dag! Plutselig var hun ikke der mer.... Men det er godt å ha minner... kan fortsatt høre latteren hennes. Kan tenke meg at det er fortsatt vondt selv etter 12 år. - alle trenger en mamma - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katie Skrevet 29. april 2003 #5 Del Skrevet 29. april 2003 Man kjenner jo sorgen og savnet selv om det er lenge siden hun ble borte.... Vet hvordan du har det... Prøv å tenke på de gode minnene du har om henne, det pleier å hjelpe for meg. Håper du har det bra! klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 1. mai 2003 #6 Del Skrevet 1. mai 2003 Å, jeg vet så godt hvordan du føler det.. Det er så VONDT... Mammaen min døde for 5 år siden og jeg tenker på og savner henne hver eneste dag.. God klem til deg Ingy, bare gråt du, det hjelper det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 2. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 2. mai 2003 Tusen takk for gode svar alle sammen, de hjalp :-) Nå er jeg helt fin igjen! Merkedager er veldig viktig for meg og i år var sorgen helt overveldende på dødsdagen hennes. Da jeg kom hjem gråt, skreik og hylte jeg. Mannen min holdt rundt meg til jeg klarte å roe meg ned. Han er god! Utrolig at det gjør så ufattelig, uutholdelig vondt, og at jeg likevel klarer å leve videre! Jeg går i en sorggruppe jeg har fått mye hjelp i, men i blant tar sorgen overhånd likevel. Nå er jeg tilbake i normalen. Dvs. tenker på Mamma hver dag, men klarer å tenke på henne uten å bli lei meg. Lykke til dere andre med sorg! Jeg anbefaler dere å snakke med noen. Det tok meg ni år å oppsøke en sorggruppe. Alt for lang tid... Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 13. mai 2003 #8 Del Skrevet 13. mai 2003 Det er utrolig vondt når man mister en av foreldrene sine og slike dager er alltid vanskelige! Mistet selv min far i 99, og det tar tid å bearbeide slike ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå