Ingy Skrevet 28. april 2003 #1 Skrevet 28. april 2003 Vond dag. 12 år uten Mamma. 12 røde roser på grava hennes i dag. Vil helst ligge under dyna og hyle. Må være på jobb. Ingy
Gjest Lady-M Skrevet 29. april 2003 #2 Skrevet 29. april 2003 Føler med deg! Men det er godt å ha en grav å gå til. Føler liksom at man "stelle litt" for de man har mistet. Klem til deg
Livets datter Skrevet 29. april 2003 #3 Skrevet 29. april 2003 Jeg kan ikke tenke meg livet uten min mamma. Håper bare sorgen blir lettere å takle for deg for hvert år som går. Husk at minnene kan ingen ta fra deg, selvom det er en fattig trøst. Sender deg mange varme tanker idag...
Gjest Lady-M Skrevet 29. april 2003 #4 Skrevet 29. april 2003 Jeg kunne heller ikke tenke meg et liv uten mamma - det var helt utenkelig for meg. Hun var min beste venninne og vi snakket sammen hver dag! Plutselig var hun ikke der mer.... Men det er godt å ha minner... kan fortsatt høre latteren hennes. Kan tenke meg at det er fortsatt vondt selv etter 12 år. - alle trenger en mamma -
Gjest Katie Skrevet 29. april 2003 #5 Skrevet 29. april 2003 Man kjenner jo sorgen og savnet selv om det er lenge siden hun ble borte.... Vet hvordan du har det... Prøv å tenke på de gode minnene du har om henne, det pleier å hjelpe for meg. Håper du har det bra! klemmer fra meg
Mamma til 3 Skrevet 1. mai 2003 #6 Skrevet 1. mai 2003 Å, jeg vet så godt hvordan du føler det.. Det er så VONDT... Mammaen min døde for 5 år siden og jeg tenker på og savner henne hver eneste dag.. God klem til deg Ingy, bare gråt du, det hjelper det...
Ingy Skrevet 2. mai 2003 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2003 Tusen takk for gode svar alle sammen, de hjalp :-) Nå er jeg helt fin igjen! Merkedager er veldig viktig for meg og i år var sorgen helt overveldende på dødsdagen hennes. Da jeg kom hjem gråt, skreik og hylte jeg. Mannen min holdt rundt meg til jeg klarte å roe meg ned. Han er god! Utrolig at det gjør så ufattelig, uutholdelig vondt, og at jeg likevel klarer å leve videre! Jeg går i en sorggruppe jeg har fått mye hjelp i, men i blant tar sorgen overhånd likevel. Nå er jeg tilbake i normalen. Dvs. tenker på Mamma hver dag, men klarer å tenke på henne uten å bli lei meg. Lykke til dere andre med sorg! Jeg anbefaler dere å snakke med noen. Det tok meg ni år å oppsøke en sorggruppe. Alt for lang tid... Ingy
Tjorven Skrevet 13. mai 2003 #8 Skrevet 13. mai 2003 Det er utrolig vondt når man mister en av foreldrene sine og slike dager er alltid vanskelige! Mistet selv min far i 99, og det tar tid å bearbeide slike ting!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå